Tupiza - Tag 2

November 24, 2022 in Bolivia ⋅ ⛅ 23 °C

Üses Ziel vo höt, esch s Gipfelchrüüz vom Cerro La Cruz. ✝️ Mitere Wägbeschriibig vo üsem Hostel-Bsitzer möchemer üs uf d Suechi nochem richtige Ufstiig, was sich als gar ned so eifach usestellt. 🕵‍♀️D Markierig esch öppe glich dörftig wie d Wäägbefestigong. Zom Glöck semmer schwendelfrei ond hend guets Schuehwärk. 🥾 Mit nome einisch Verlaufe ond vellne Schnuufpausene schaffemers schliesslich ufe Gipfel. D Ussicht esch omwärfend, es meega Panorama met onzählige Farbe. 😍 Ufem Wäg zom Bankomat hemmer per Zuefall es Strössli met vellne iiheimische Beizli gfonde. Mir hend üs de sehr priiswärt mitemne traditionelle Zmittag lo verchöstige. 🍲 Die Portione semmer üs halt scho ned so gwöhnt, d Vorspiis hätti bi wiitem scho glänget gha. 🤰 Drom bruchemer höt definitiv e chli Siesta . Nochdem mir för die kommende 4 Täg alles organisiert hend, möchemer üs uf d Suechi noch Gmües. 🥕 Per Zuefall laufemer ane schöne Määrt äne, wo all üsi kulinarische gsonde Träum erföllt wärdet. 🤗 Die nöchste 4 Täg wärdet vellversprächend aber leider esches ongwöss, ob mir üch regelmässig chönd ufem Laufende halte. 🫡
    Tschüss bis spötistens nöchst Woche.👋