donderdag 1 september

September 1, 2016 in Greece ⋅ 🌙 27 °C

We gaan dit keer samen naar de supermarkt die we de bijnaam Malle Pietje hebben gegeven. Daarna ontbijten en dan scooteren we naar Poros, er moet nog iets gekocht worden voor een kleinkind. We gaan voor 't laatst deze vakantie op het ons bekende terras zitten en bestellen opnieuw 2x icetea lemon. Mooi nog even bekijken wat er allemaal voorbij komt.

Overigens gisteravond na het eten nog even naar Poros gereden en ja hoor :Stop, maar politie. Poros was afgesloten voor verkeer tussen 20:00 en 01:00u, dat was voorgaande dagen ook zo maar toen reed iedereen door, dus wij ook. Maar dit keer niet en oom agent was best aardig want toen we later terug reden zwaaide hij nog.

Zwemmen in de Russian Bay, lezen, zwemmen bij het appartement. Op het balkon en verder met de m'n 5e boek in deze vakantie en dan.... Onze laatste maaltijd bij odyssey appartement en ook deze was heerlijk. Nog een keer met de familie Aberson scooter naar Poros, al die dure jachten en verschillende mensen. Op veel plaatsen zie je voetbal op de schermen en wel de oefenwedstrijd NL-Greece. De buitentemperatuur geeft 26° aan.