Satellite
Show on map
  • Day 5

    Don Kihot se bori

    February 25, 2022 in Spain ⋅ ☁️ 10 °C

    Danes sem se zjutraj fino svaljkal po topli postli hotela, prav nikamor se mi ni mudilo. Pa se cunje so se morale posusit :)

    Glede na izkusnje s snegom sem danasnjo ruto dobro preucil in ze v osnovi splaniral obvoz enega prelaza, kar se je pokazalo kot pravilna odlocitev. Vmes sicer parkrat sneg in par ledenih plosc ampak nic neobvladljivega.

    Oblacno vreme je prineslo nizje temperature med 8 in 11 stopinj ampak me je teren kar fino pretelovadil saj je bilo zelo razgibano, kar me je dobro ogrelo. Z Yamaho sva ze zelo dobra p'rjatla, zna bit da bo morala dobit kako ime...

    Ker na poti ni bilo vecji mest ali drugih atrakcij nisem niti imel izbire kot da non-stop furam in nabralo se je cca 300km in koncna postaja pred Barcelono, kjer bom naslednjih par dni obiskal stare prijatelje.

    Cuden obcutek ko po 6h gozda kjer nisem srecal NIKOGAR zapeljes na 5 pasovno vpadnico polno prometa. Ni to zame...

    Pa se en pujs za Lukata, se kar tu pred hostlom pasejo. In ja, v hostlu spim, kako lahko zavrnes tale deal: Topla postla, vecerja, desert, caj in pivo za 25eur???
    Read more