Satellite
Show on map
  • Day 6

    Quer durch Melbourne 2.0

    December 14, 2022 in Australia ⋅ ⛅ 14 °C

    Da Melbourne so gross isch, si mir hüt nu angeri Teilä gah aaluegä. Ungerangerem si mir Chinatown u Carlton Garden gsi. Da geschter aber vor Universität Diplomfiir gha hei, hei mir dr Garden nicht so richtig chönnä aaluegä.
    Bi üsem miitlerwiilä lieblingsbarista isch üs am morgä empfohlä wordä, id State Library of Victoria z gah, wüu mä dert wunderbari Ussicht ufd Stadt higi. Das wird sicher so sii wüu mä rächt höch obä isch, aber leider het mä nid ufd Terrassä usä chönnä 😅. Di Bibliothek isch aber gliich nu interessant gsi, da si eifach so riiesig gsi isch 🤓.
    Zum Zmittag hei mir hüt mau Sushi🍣 probiert, isch auso besser gsi aus erwartet.
    Am Aabä si mir a Summer Night Market gangä. Äs het ä riesigi Uswauh a Ässensstäng us auer Wäut gha, das isch ungloublich gsi u mä het sich chum chönnä entscheidä. Drzuä hets Livemusig gäh u diversi interessanti Sachä gha zum aaluegä. U da isch üs ersch richtig ufgfauäh wi In dr Vokuhila bi jungä Männer hiä isch 🤣🤣 u o süsch hets äs paar komischi Lüüt umä gha.
    Read more