• Ouderwets vertrouwd

December 19, 2019 in Nicaragua ⋅ 🌙 22 °C

Zo het is nu kwart voor 6 in de ochtend, ik lig heerlijk op bed. De stad begint wakker te worden. Toeterende bussen, krekels en hanen. Om 3 uur was ik nog even wakker maar daarna lekker geslapen tot 5. Gisteren heerlijk dagje gehad. Met zijn alle ontbeten, mmh al dat verse fruit. Cappuccino met liefde door Cors gemaakt. Op straat gespeeld Julian racet op zijn fiets van de een naar en andere kant en Joanne trots zonder zijwielen. We zijn een team met even opzetten van het tentje. Spelletje spelen oei wat is Helen competitief (haar eigen woorden). Ik slaap met Hanna in de meidenkamer. Claudia kwam aan het einde van de ochtend terug ze was met haar vader naar het ziekenhuis geweest, haar wekelijkse zorg zeg maar. Met elkaar warm gegeten en even naar de Wal-Mart. Koffie gedronken, Cors was ondertussen terug van kantoor. Uurtje me teruggetrokken en daarna meiden opgehaald bij taekwondo. Dat is vlakbij de rotonde. Het voelt zo vertrouwd om hier weer te zijn, alles in de keuken ligt nog in hetzelfde kastje, samen aan tafel, zingen na het eten en kletsen. Ben aan het genieten! Vanmorgen waarschijnlijk naar Granada en vanmiddag zwemmen. Vanaf morgenmiddag heeft Cors ook vakantie, daar is hij wel aan toe. Morgen gaan we naar Papalonal nachtje proefkamperen en bij mevrouw Gloria.Read more