• Day 3

Első nap, első szállás

August 30, 2019 in Portugal ⋅ ⛅ 22 °C

Hát végre landoltunk. Az idő tökéletes, főleg ahhoz képest hogy az utóbbi hetekben folyton felhős meg esős képeket láttunk a szigetről.
    És ha, már szép az idő, és ha már nagyon szép a sziget és nincs se autónk se busz járatot nem láttunk, ezért elsetaltunk a reptérről a szállásig. Csak 4km :D de ilyen szép időben ennyi csomaggal semmi gáz 😊

Amit eddig láttunk Ponta Delgadaból, az nagyon szép és, kedves. Megkerestük a szállást, persze elsétáltunk előtte, mert megzavart hogy kis kórus énekelt nagyon szépen mellette :D végül meglett az ajtó, pont jött ki valaki, ezért bementünk hogy ott hagyjuk a csomagokat 2ig,mert akkor lehet átvenni a szállást...

Pont össze futottunk végül a sráccal aki intézi a szobákat, és mondta hogy most is becsekkolhatunk, szuper. Körbe vezetett minket, jó fej, segítőkész, mesélt pár dolgot mit hogyan érdemes megnézni (pl a nagyon népszerű helyekre inkább kora reggel, mikor még nincs tömeg, vagy kora este, ilyenek). Lepakoltunk a szobába és irány a város és az óceán part, a kikötő, és amit még sikerül találni, megnézni.