• Day 34

סאו פאולו

May 30, 2022 in Brazil ⋅ ☁️ 24 °C

בסאו פאולו היינו רק יום אחד
    התחלנו מנסיעה מאיליה בלה שהרגישה הרבה יותר כמו טיסה:
    קנינו כרטיסים יקרים לאוטובוס והיינו צריכים להראות אותם יחד עם הדרכונים בכניסה לאוטובוס לא לפני שהגיע "דייל" שלקח לנו את המוצ'ילות ושם אותם בבגאז' יחד עם פתק עם המספר שלנו.
    כשעלינו לאוטובוס גילינו כיסאות מפנקים מאד, שירותים ושלט שמראה איפה היציאות של האוטובוס.
    הגענו לתחנה המרכזית של סאו פאולו (אחת מבין 4) ובה היו מאות אנשים עם מזוודות ומשהו כמו 90 רציפים בטרמינלים שונים. חיפשנו את המטרו ונזכרנו שלפני פחות מ24 שעות היינו בכפר נידח שנמצא על איזה אי אקראי.
    בבוקר דיברתי עם אחד הבחורים מהחדר והוא לימד אותי כמה מילים בשפת סימנים הברזילאית.
    גילינו שביום שני כל הדברים המתוכננים לסאו פאולו סגורים והלכנו לדבר היחידי שפתוח - קרקס. נכנסתי לשיעור קרקס אווירי בזמן שכרמל ציירה והייתה בעולם משלה:)
    הסרטון היחידי משם הוא מהדקה האחרונה של השיעור כשכבר לא היה לי כח לכלום:(

היינו שם רק יום אחד והוא אפילו היה נחמד מאוד אבל לדעתי סאו פאולו לגמרי יכולה להיכנס לרשימה של בנגקוק ודלהי (המגעילות האלו;))