Let's Play

May 3, 2016 in the United States ⋅ ☁️ 11 °C

Vanochtend Nashville in. Vanaf 10 uur zit in alle kroegen alweer een zanger of zangers met een gitaar klaar om lekker country te laten horen. Fijne stad toch.
    Na een lekkere wandeling in de zon door de straten van Nashville, een ijsje in de ijstent uit de film "the colmine's daughter" alle cowboylaarzen verkooppunten af, want Robbie wil nieuwe boots. Naar veel vijfen en zessen heeft ze uiteindelijk een paar hele mooie stoere laarzen in de Boot Barn uitgezocht. In de middag de auto gepakt in de richting van Chicago. Nog 1 tussen stop.

Onderweg nog even een broodje pulled pork en brisket gehaald in een prachtig tentje Percy's pig pit. Een lekker slordig in elkaar getimmert zaakje van sloophout. Het publiek bestaat voornamelijk uit mannen met lange sikken, dikken pensen, een te grote spijkerbroek, vies t-shirt, bretels en cowboylaarzen. De vrouwen dragen bijna allemaal een morsig wit t shirt, bij de spijkerbroek in gestopt, waarbij de spijkerbroek bijna de onderkant van de borsten raakt.

Het eten wordt geserveerd op een schuimplastic bord, plastic silverware erbij en klaar. Een klodder heerlijke patata-salad erbij, een hoopje coleslaw er naast. Saus staat op tafel in een kistje op tafel. Ernaast staat een rol keukenpapier als servet. Het tentje is klein, maar de klanditie loopt af en aan. Wij zijn de enige die twijfelen bij het bestellen, alle andere bezoekers komen binnen en roepen gelijk wat ze willen.

Maar lekker dat het is.........

En nu liggen we op bed in een motel naast de snelweg, opweg naar chicago, in Indianapolis.
    Morgen pakken we het vliegtuig. Einde van deze reis in een snelkookpan.