Satellite
Show on map

Manuel Antonio

May 8 in Costa Rica ⋅ 🌧 27 °C

Ufem Wäg nach Manuel Antonio hei mir ä churze Stop im Carara NP igleit und di coole pfeilgiftfröschli u paar agutis gseh 🐸 dr Steev vo Oregon heimer ungerwägs im nä Hostel abglade... Mir hei üs de für d‘Fahrt mit FFP 2 entschidä🤣 nume weni heiss!🚙
    Im Hotel acho heimer nach 3 Wuche umereise ds härzige Schwiizerpäärli (Lea&Mathias) troffe.. hei üs irä gsellige rundi mit paar Drinks über di vergangene Wuche ungerhaute..☺️ Uf em gmeinsame nightwalk heimer witeri fröschli gfunge. Bsundrigs dr glasfrosch het üs beiidruckt.
    Da üse Guide t Beatrice (ä härzbluet Tico) üs uf üse wunsch unbedingt het ä 🐍 wöuä zeige, isch si zimlich entdüscht gsi nach 2,5h ohni erfolg.
    Ufem Rückwäg im outo entdeckt dr fahrer uf dr schotterstrass plötzlech öpis. T Beatrice isch vörmlech usem outo gumpet u het gschrouä: Guys its a snake, its a snake, come on!!
    Es hetsech usegsteut, dass es ä coralsnake isch gsi, die giftegsti ☠️ schlange in costa rica (siehe video).
    Da sech die tier meistens im Bode ufhaute heimer bsundrigs glück gha die z gseh. Üse Guide het z letsch mau vorem nä jahr eini gsichtet 🍀

Nach däm Abentür heimer am Tag druf dr zimlech überlüffnig aber schön NP Manuel Antonio bsuecht.
    Näbe Kapuzineräffli u 2 schönä stränd heimer ä witeri Schlange entdeckt. Ohni Tipp vor beatrice am Vorabe hätemer jedoch ke chance gha die z gfinge 🐍

Lea Dumont

Mer händs u gnosse met euch! Het voll spass gmacht! Hoffe mer gsänd eus de mol weder i de Schwiiz!

5/8/21Reply
    Jessica Thönen

mir fröiie üs ufs träffe☀️ grill&chill

5/8/21Reply
    Barbara Joss