3 maanden Canberra

July 13, 2023 in Australia ⋅ ⛅ -8 °C

3 maanden Canberra, het voelde als een eeuwigheid maar het is ook voorbij gevlogen. De laatste maand heeft Kwint gewerkt in een verfwinkel en heb ik full time bij Wild Honey cafe gewerkt en ontslag genomen bij het Italiaanse cafe. Bij Wild Honey waren er meer leeftijdsgenoten en het laatste weekend heb ik zelfs nog een feestje meegemaakt en geleerd om Momo's, Nepaleze dumplings te maken! 🥟 Het was super leuk om weer eens iets sociaals te ondernemen, want de laatste maanden heb ik vrienden en familie veel gemist ❤️

De afgelopen maand hebben we bij andere familie van Kwint op hun huis en hond Yogi gepast. Echt een super lieve en gehoorzame hond die ons ook aanspoorde om lekker veel te wandelen en knuffelen. 🐶❤️

Naast het werken hebben we ons bezig gehouden om alle campingspullen te verzamelen en de auto te upgraden! We hebben een koelkast, tweede batterij, ladesysteem, dakrek, daktent en luifel geïnstalleerd. Soms met wat hulp van iemand die er meer verstand van had dan wij ;) maar wel trots op dat we veel zelf hebben gedaan!

De auto is helemaal tot de nok toe ingepakt, dus laat het avontuur maar beginnen! 🌞🌞