New York City

August 2, 2016 in the United States ⋅ ⛅ 23 °C

I'm going home!! Na 4 maanden zit mijn reis erop. Een beetje onwerkelijk is het wel en ik weet niet of ik nou blij of verdrietig ben haha. Ik weet wel zeker dat ik een fantastische tijd heb gehad en dat ik het voor geen goud had willen missen!

De laatste paar dagen ben ik bij mijn tante Phyllis in New York en New Jersey geweest. Omdat ik veel toeristische attracties al had gezien, vond ik het prima om lekker rustig aan te doen. We hebben in de tuin gezeten waar af en toe herten voorbij komen, eten gekookt en gezellig gekletst. Ook een avondje naar de Jersey shore geweest. Heel gaaf om een keer te zien! Zaterdag zijn we naar de wijk Red Hook in Brooklyn geweest, waar we al snel in de Ikea belandden 😃

Vandaag ben ik naar het 9/11 museum geweest, heb ik veel gewinkeld en gisteren ben ik met Phyllis een avondje uit geweest. We zijn bij Mood geweest: de stoffenwinkel waar ze in de show Project Runway hun inkopen doen. Cool! Daarna hebben we ons laten opmaken in de Macy's en een drankje gedaan in een chique hotel met uitzicht over Times Square 😍 Als laatste zijn we naar Birdland gegaan, een jazz club waar het open mic night was. Heel erg leuk, vooral als iemand écht heel goed blijkt te zijn haha.