• Day 3

הבוקר נפתח בסיבוב של שעתיים בעיר בחיפוש אחר מוצרי הגינה שהיו חסרים לנו כשנמאס לי מהחיפושים נכנסתי למספרה קטנה קיצצתי ועיצבתי את זקני כשנמצאו כול המצרכים ונקצצו הזקנים התיישבנו לאכול ארוחת בוקר ואחריה יצאנו ביחד עם יעל ותמיר בצעידה לכוון תחנה מרכזית של קטמנדו נעפופים בהתרגשות החמוצה מתוקה של חוסר הוודאות שמתלווה לנסיעה בתחבורה ציבורית במדינה זרה כשהגנו הנפאלים עזרו לנו להבין על איזה אוטובוס לעלות והתחלנו בנסיעה באוטובוס צפוף למדי ומעט רעוע אחרי שהחלפנו אוטובוס בבקטפור הגענו לצ׳אן גוריין והתחלנו ללכת לכוון נגרקוט בדרכם המקשרות בין הכפרים הדרך שבראש שלנו הייתה אמורה להיות הליכה אינטימית בליבו של הטבע התברר כצעידה בין כפרים שבורים וכפריים שמתנהלים בעצלתיים בחיי היום יום רוב המקומיים צוחקו למראה הזרים שעוברים על סף ביתם עם תיקים גדולים כשהרעב כבר הכאיב בבטן והחלטה החבורה להיתישב לצהוריים ומתוך פזיזות וקוצר רוח של רעב נכנסנו לבית נפאלי קטן עם מטבחון בקומה הראשונה ובו רק אחד האחים במשפחה דיבר אנגלית ברמה סבירה בשביל לנהל שיחה לאט לאט החלו כל בני הבית להקיף אותנו להכין לנו אוכל ולספר סיפורים על נפאל איפה הם היו מה הם עשו בחיים עד כו לבסוף הגיע האוכל שהייה בעצם אטריות מנה חמה שהוקפצו עם ירקות אכלנו מהר השתתפנו בטיקטוק עם דובר האנגלית ועשינו תמונה למזכרת עם האב יצאנו לדרך בתחושה ובהבנה שזו הייתה חוויה חד פעמית וטוב שכך. המשכנו ללכת בין עמקים ירוקים מלאים בטרסות מלאות בגידולים חקלאיים רגע לפני שכשלו רגלינו עברה המשאית והנהג העמיס אותנו בארגז וכך דאג לנו לסוף מתוק עם רוח נעימה בשיער הוא הביא אותנו ישירות לחברו בעל הגסט הוואס סירבנו בנימוס וירדנו לכוון העיר למצוא פינה לנוח לצפות בשמש יורדת על העמק. במזל בעל ההוסטל ששמו שווהווק נפאלי בן 24 המליץ לנו על מסעדה שכבר בדרכי בעיר תפסה את אף בשל ניחוח המנגל שעלה ממנה כשהגענו בחרנו בשולחן מול השקיעה והנוף והזמנו צ׳אי ונהננו מהנוף השנייה קר נכנסנו למסעדה לאכול אחרי ארוחה מעולה בה לראשונה מאז הגעתי לנפאל אכלתי בשר עם בטן מפוצצת דידנו להוסטל לשינה ערבה אך קצרהRead more