• Day 18

במעלה פון היל ועד לפוקרה

April 3, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 15 °C

הבוקר התעוררתי לקול שיעולה של איילת ואחריו צפירת מכונית כשהצצתי בחלון הרחוב הייה הומה אדם והשעה הייתה חמש בבוקר מאות נפאלים צעדו לעבר המרחצאות נפרדתי מאיילת שנסעה לפוקרה וחזרתי לישון התעוררתי יקצה טבעית בשעה שבע וחצי התארגנות בעצלתיים אכלנו ארוחת בוקר קראנו ספר ושיחקנו בקלפים בשעה 11 עלינו על ג׳יפ לכוון גרופני כפר שנמצא למרגלות הר פון היל ההר הדרומי ביותר והמערבי ביותר בשמירת אנפורנה ממנו נראה למחרת את הזריחה עולה מבין ההרים הדרך הייתה קופצנית אבל יפה ישבנו בצפיפות קלה ( תשעה אנשים בג׳יפ של שישה ) ככול שעלינו נראו עוד ועוד פרחי לולי נפאל הלאומי של נפאל בשלל הגוונים שבין בורדו לורוד הגענו לכניסה לכפר נפרדנו לשלום מלוליט הנהג הזהיר ביותר שנתקלתי בו בנפאל הכפר יפה ופשוט סמטאות קטנות והרבה מדרגות נכנסו להוסטל היל טופ הקרוב ביותר להר התמקמנו ויצאנו לסיבוב בעיר אכלנו צהריים שיחקנו סנוקר ועלינו לנוח ולהיתארגן לקראת שבת המלכה אחרי המקלחות ישבנו קצת ליד האח בהוסטל וקראנו ספרים כשהאוכל הייה מוכן הסבנו לשולחן ובתום הארוחה נכנסנו למיטות למחרת המתעוררנו ב4 בשעה רבע לחמש כבר הינו למעלה מיוזעים עד מאוד צפינו בשמש עלה לאיטה מאחורי ההרים ומזהיבה את פסגותיהן הלבנות של האנפורנות שתינו מצ׳אי מסאלה במחיר מופרז כשהשמש עלתה מעבר להרי ההימלאיה ירדנו חזרה להוסטל לאכול ארוחת הבוקר ומשם יצאנו בדרך לאולרי הליכה יפה בתוך יער לאורך נחל זורם כשנהיה חם עצרנו להיטבל אחרי כמה דקות במים הבנו שיש בהן עלוקות יצאנו בזריזות וידאו שאין לאף אחד אורח לא רצוי על הגוף והמשכנו ללכת עד שהגענו לכפר שם חיכה לנו נהג הג׳יפ שלקח אותנו לכוון פוקרה נדחקנו בקושי רב לג׳יפ, שוב 9 אנשים במקום של שישה אחרי שעה וחצי נסיעה כבר התמקמנו והרגשנו בנוח הודעה לנו הנהג שייש עבודות בכביש ואנחנו צריכים להחליף ג׳יפ החלפנו ג׳יפ והמשכנו במסע הגענו לפוקרה לקראת 4 והגשם התחיל לרדת נכנסנו להוסטל פרקנו תיקים ריכזנו כביסה ויצאנו לחפש את איילת אחרי סיבוב ברחוב המרכזי של לייק סייד פוקרה מצאנו אותה בבית קפה אכלנו ארוחת ערב ונפנו שדודים לשינה עמוקהRead more