Dag 24: Jump!

January 2, 2023 in New Zealand ⋅ ☁️ 18 °C

Wat een ogenschijnlijk rustige dag zou moeten worden. Werd aan het eind van de ochtend al ruw verstoord door een interessante locatie die we toevallig tijdens onze rit passeerde. Het was er behoorlijk druk en wij wilde toch wel weten wat hier nu voor bijzonders te beleven viel. Het was een locatie waar behoorlijk wat hikes vanaf vertrokken en er liep een riviertje langs. Nu bleek dit riviertje de voornaamste toeristische trekpleister te zijn je kon hier namelijk verdomd leuk zwemmen en vanaf rotsen het water in springen. Na kort nadenken had Glenn zijn zwembroek al aan. Marlies was eerst wat terughoudend maar na het zien van een aantal Jumps was ook zij niet meer te houden!

Na wat kort zwemplezier hebben wij onze weg vervolgt richting het Abel Tasman natuurgebied. Na de nodige boodschappen zijn wij terug gekomen om een super fijn kampeer plekje aan het water, voor maar liefst 0 euro.

Morgen staat er een bijzondere activiteit op de planning. Jullie zullen het haast niet geloven maar Marlies gaan het hiken nogmaals proberen. Nu langs de kust van het Abel Tasman Gebied nu maar liefst een wandeling van 12 km, waar toch ook licht geklommen dient te worden. Als dat maar goed gaat😂