Satellite
Show on map
  • Day 10

    Dag 10 The sound of silence

    May 21 in France ⋅ ☁️ 14 °C

    Gisteren was ik dus de enige pelgrim in de gites. Lekker rustig:) Vanochtend 8 uur op inpakken en fietssleutel kwijt duss...uitpakken. Sleutel gevonden en weer inpakken. Alles netjes achtergelaten. Wat fruit scoren bij winkelvansinkel in de buurt. Toen ik zei dat ik pelgrimstochtje maakte kreeg ik doosje aardbeien. Special, un pelegrin d'une autre tradition. C'est ca: muselman juif or chretien or...whatever...RESPECT. Goed en gaan met die bananen! Ik dacht zelf aan 80 km. En dan camping of onderdak zoeken. Uiteindelijk weer op mijn oude adresje bij de inmiddels 75 jarige Pamela na 112 km, tsja je moet wat:) Ze was eigenlijk gestopt als refugio, maar deze oude pelgrim kon ze niet weigeren. Kamertje geritseld en aan het beer met sheperd's stew. Er kwam ook een man die van de camino naar NL terugfietste, amazing. Zo werd het toch nog een gezellig avond. Het weer ....? Wet through en bietje link met het onweer,weg sound of silence. Tot morgen lieve mensen:)Read more