Satellite
Show on map
  • Day 22

    Dag 22

    September 17, 2022 in Germany ⋅ 🌧 12 °C

    Na een goede nachtrust, in de gietende regen, hebben we een HEEL lekker ontbijt genomen. De man die gisteren in de ontspanningsruimte zat toen ik me aanmelde, bleek de man vd bazin te zijn. Mijn eerste indruk bleek ook de juiste te zijn. Verward, dromerig, onzeker, taffeleirtje te zijn. Ik moest telkens ik hem ergens zag opduiken lachen, Lyntje ook. Wat hij allemaal geknoeid heeft op die korte tijd dat we daar waren is hylarisch. Daarna moesten we ook enorm lachen toen we op de camperplaats de electriciteits aansluiting zagen ( zie foto). Vanmorge dronken we een koffietje buiten en hij vertrok met de auto op de parking, achteruit Reed hij met zijn trekhaak recht in een achter hem staande auto in. Hij keek niet eens om en Reed door, bleek het nog de auto van zijn vrouw ( of kind te zijn. Toen daarna zijn hond aan het vechten raakte stand hij gewoon te kijken, maar heeft wel de deur open gedaan voor zijn vrouw die tussen de honden kwam en gebeten werd in haar hand. 🤣🙂. We zijn er zeker van dat zijn vrouw hem savonds iedere keer in de ontspanningsruimte stuurt om een beetje op haar gemak re kun en zijn. 🙂🙂🙂🙂. Mijne maat🤣🤣 heeft onze overnachting wel heel plezierig gemaakt.Read more