Neui Insle, Neui Roller

July 30, 2023 in Indonesia ⋅ ⛅ 28 °C

Tschüss Ubud, hello Nusa Penida.

Mitem Gojek uf Sanur Harbour und denne ab uf die 30minütig Fähri nach Nusa Penida.
    Im Hotel hemmer de direkt nach Rollervermietig gfrogt und si drufab zerrsch 100 Mal gfrogt wurde ob mir de da würkli chöned.
    Anschinend rote sie de Touris ab in Nusa Penida selber zfahre will d Strosse sehr eng und kaputt sind und d Lüt teils sehr schnell fahret. Das, will die meiste Touris nur Tagesusflüg dohe mache und denne en Privatfahrer miete wo sie ah alli Instaspots bringt. Damit au alles ih ein Tag inepasst fahre die de ame wie d Säu.
    Mir wages trotzdem und hend eus die zwei neue Flitzerlis gschnappet. Es isch scho Nomitag und mer hend denkt mache no gmüetli e Usflug a Gamat Bay und nachher gömmer de go Znacht ässe.
    Relativ wit obe hemmer d Roller abgstellt und hend no e rächti Bergwanderig durab müesse mache. Aber es het sich glohnt! Go bade simmer zwar ned, es isch low tide gsi und dert hets relativ vell Koralle/Riff und Seeigel 😅 Aber d Füess bädelet und schöni Müscheli gsuecht. Zudem eif de Ort gnosse, wunderschön und keini Lüt!

Nachher simmer no im me fancy Resti go Burger ässe (sehr indonesisch 🥸). Aber nach 10 Täg fried rice/ Nasi goreng etc darf da au weder mol sii.
    Erst am 10 semmer de weder zum Hotel inegschneit und hend vorher no gwitzlet, ob sie eusi Ruckdack usgrumet und s Zimmer neu vermietet hend, will sie velech denkt hätte, die gsemmer nieme..

Aber no churze Roller Realtalk:
    Es isch scho ahspruchsvoll, aber lang ned so schlimm wie sie dir weiss mached. Aber es isch total verständli sind sie vorsichtig, will es git gnueg lüt wo sich eif zviel zuetraue und de hesch de salat. Aber mir machts total Spass und mer gönd immer uf Nummer sicher.