Joined November 2019 Message

Über d'Hills zum Beach

November 20, 2019 in the United States ⋅ ☁️ 11 °C

Nachemne gmüetliche z'morge simmer los zum Hollywood Schild. Bis mir zum Ussichtspunkt si cho hemmer praktisch d'Hollywood Hills abgfahre. Mir chöi nur so viu sägä, zum Glück hei mir so es guets Auto. 😂 Mir hei grad en super Ziitpunkt verwütscht, wos noni viu Lüüt het gha. Föteli si gmacht u mir si wiiter zum Santa Monica Pier. Mir hei gester mega Glück gha, wöu grägnet hets eig nur wo mir im Auto gsi si u süscht nid. Mir heis sehr gnosse ufem Pier u es isch eifach wunderschön gsi, nach däm o dSunne no füre cho isch. 🌊☀️ Am Abe simmer de no is Madame Tussaud. 👨🏾‍⚖️🧛🏻‍♂️Read more

Vo de Wüesti id gross Stadt

November 19, 2019 in the United States ⋅ ☀️ 23 °C

Vom Bett us si Palme ersichtlech, jede morge dä Usblick zgseh würdi o nid nei sägä. 🌴 Palm Springs isch en härzigi Stadt, wenig Touriste u sehr ruhig. Es isch eher en Ort zum entspanne, aber da muesch mau gsi si! Nachem Mittag isch es de los gange richtig LA. Mir hei scho chli komisch gluegt wos plötzlich 6 spurig worde isch u das NUR uf üsere site. Mir si de nachem ihchecke im Hotel diräkt zum Walk of Fame. Nach däm en Tube fast dJoelle ah gschisse het u si no ihre Stärn het wöue sueche am Bode, isch Hollywood eifach umwärfend (Ussag vo de Joelle). 😉 Aber mir müesse scho sägä, so ghür isch die Stadt üs beidne de nid.Read more

Shopping u e 5 Stund Autofahrt

November 18, 2019 in the United States ⋅ ☀️ 29 °C

Nachere einigermasse erhousame Nacht geits für üs hüt wiiter i die nächsti Stadt. Aber haut z'erst müesse mir doch no öpis gah shoppe.🛍️ Auso gits nachere stärchig e chliine ihchoufs bummu dürs South Outlet vo Las Vegas. Nach däm mir aues es paar Sache kouft hei, näme mir die 5 stündigi Autofahrt i ahgriff. Vor Stadt use id Wüesti. 🌁➡️🌵 Unvorstellbar, aber isch doch tatsächlech... eifach nüt. E 2-3 spurigi Autobahn u links u rächts nur Wüesti. Natürlech darf es touriste Föteli i de Wüesti nid fähle. So heimer üses Ziel, Palm Springs, bi Dunkelheit doch no erreicht u gniesse üse Abe bi 29°C. 😊Read more

Joelle Koch

Eifach nume Wow i wünscht i wär derbi gsi🙈

11/18/19Reply

The Strip u Golden Knights

November 17, 2019 in the United States ⋅ ☀️ 22 °C

Nach däm mir nach üsne Flüg kapott is Bett gheit si, simmer am morge doch mau uf u si gah 'The Strip' ahluege. Aues isch e mega Show, aber so ihdrücklech! Am 4ri het de de Ice Hockey Match ahgfange, vo de Calgary Flames vs. Las Vegas Golden Knights. 🏒 D'Knights hei d'Flames 0:6 gschlage. 🎉 U i muess sägä aus nid so grosse Ice Hockey Fan, es isch aueso mega cool u es het eim mega mitgrisse. Nachem Match simmer no zum Bellagio gah d'Fontaine Show gah ahluege. ⛲ Eifach numme Wau! U für was isch Vegas bekannt? Für d'Glückspili genau. Mir hei üses Glück natürlei versuecht, jedoch sett ne die Spili kenne, so das es o e chline Gwünn würd gäh.. 🎰 U de hets o scho wieder sBett gruefe, das mir am nächste Tag o wieder möge..😴😊Read more

11 Stund Flug u wiiter geits ✈️

November 16, 2019 in the United States ⋅ ⛅ 15 °C

Nach emne ahgnähme Flug mit paar chline Turblulänze simmer in San Francisco ahcho. Doch si hei üs nid wöue los wärde, so heimer no chli länger dörfe im Flugzüüg blibe dank ere Türstörig.. Jetzt, nachdäm mir die 2te Security Checks hinder üs hei, warte mir ufe nächsti Flug für ah üses hütige Ziel - Las Vegas! 😏Read more