• Day7

Plein van de Hemelse Vrede!

September 27, 2019 in China ⋅ ⛅ 25 °C

Gisterenavond was weer een zeer gezellige avond. Waren pas om 3 uur in bed en konden vanmorgen “uitslapen”. Om 8.15 u opgestaan en heerlijk ontbeten. Alles ingepakt en naar ‘Het plein van de Hemelse Vrede’ gegaan. Helaas konden we nergens in daar er van alles voorbereid moest worden voor de feestdag van 1 oktober. Het 70-jarig bestaan van China. Wat een groot plein zeg. We waren weer een attractie. Werd een groepsfoto gemaakt en er stonden meer mensen die van ons een foto maakte dan onze groep. Geweldig. Groot plein en veel te zien. Daarna werden we naar een restaurant gebracht voor een heerlijke lunch. Na de lunch zijn we bij iemand thuis geweest in Hutong en een mooie korte riskja tocht gemaakt. Nadien zijn we naar een overdekte markt geweest waar we wat souvenirs hebben gekocht. Nog even dineren en een cadeau aan Geert-Jacob (directeur DeLaval) een cadeau gegeven. We vertrekken zo naar vliegveld om weer naar huis te gaan.
    We hebben een geweldige reis gehad.