Satellite
Show on map
  • Day 10

    Chocolate Hills

    February 20, 2023 on the Philippines ⋅ ☁️ 29 °C

    Am frühe Morge heimer üs e Roller gmietet und si mitemne Sack voller dreckiger Wösch zumne Wösch Salon gfahre und hei se zum Wäsche gä mitem verspreche das mir sie am Abe de troche wieder chöi go abhole.
    Mir hei entschide das mir Insle Bohol uf eigeni Fust wöi erkunde und drum simer de mitem Roller richtig Chocolat Hills gfahre. Üs isch sofort ufgfalle das Strasseverhältnis sehr viel besser sie gsi als uf Cebu. Mir si dür chlini Wohnorte, Riisfälder und Städt gfahre. S‘Navi het üs nid immer a Richtig ort glenkt und dür die eher schlechti als rechti Internetverbindig heimer de o ab und zu nachem Weg müesse Frage so das mir o zu de Chocolat Hills si cho.
    Vieli erhoffe sich villich feini Schoggi bi de Chocolat Hills z‘finde jedoch wird die Suechi Erfolglos blibe. Dr Name trege die höger wo sich über mehreri Kilometer hinweg zeige wüu sich s‘Grass ir Trockezit uf dr Kuppel brun färbt und sie so usgseh als wöre sie mit Schoggi überzoge.
    Wie dir Chocolat Hills entstande si isch no nid ganz klärt.
    Es git vieli Legende wie Chocolat Hills entstande si, eini drvo verzellt das e Junge kräftige Riese namens Arogo sich ine jungi sterblichi Tochter vomne Häuptling dr Aloys verliebt het. Wo sie vertorbe isch isch sis Herz broche und er het bitteri Träne vergosse und die Träne hei die Hügel bildet und züge no immer vo sire tiefe Trur wüu er sini liebsti verlore het.
    Read more