Satellite
Show on map
  • Day 12

    Port of Bato

    February 22, 2023 on the Philippines ⋅ 🌧 25 °C

    Uf dr Fähre lehre mir Miranda und dr Ben kenne, sie Reise o grad dürt Philippine.
    Mir finde use das mir in Leyte ds gliche Ziel hei und mir beschliesse üs zämä uft suechi nachere Fahrmöglichkeit z‘mache und so üsi Köste chli minimiere.
    Am Hafe vo Bato müesse mir de übers Pier und no ca 5min zum Busbahnhof loufe. Dert wärde mir scho dür lut rüefendi Van Fahrer i Empfang gno. Mir finde de sehr schnell e Fahrmöglichkeit wo üs i Süde vo Leyte söll bringe. Nichtsahnend chömme mir zu dem besagt Van und gseh das grad 6 Lüt usem Van gschmisse wärde um üs Platz z‘mache. O nach kurzem protest wird üs versicheret das sie alli i nächst Van zu Ihrem Ziel chöi hocke. Und scho geit die ei Stündigi fahrt zum Southern Leyte Dive Resort los.
    Read more