5. Tag Nanaimo - Campbell River

September 4, 2023 in Canada ⋅ ☁️ 18 °C

Da hüt Labour Day in Kanada isch, sind au vill Läde und Restis zue. De Labour Day isch de Tag der Arbeit wie bi eus de 1. Mai. So hämer euse Kaffi hüt To Go gnoh und sind mal de Küste nah gfahre. Hi und da mal ahghalte dete wos eus gfalle hät. Immer richtig Campbell River. Im Seal Bay Nature Park hämmer en halt gmacht und sind dä chli go laufe. Ziel isch de Strand gsii. Fast ehleige simer dete gsii. Echt cool mit dene grosse Stei und de Giireiziis😅
    Dä simer wiiter gfahre und plötzlich hämer es chliises Täffeli gseh mit Artisans Festival. Hämer natürlich müsse gah. Das isch sozäge en Märt zmitzt im Wald gsii. Überall häts Ständ verteilt gha, sogar inere Schür.
    Nach dem Ihdruck simer dä in negste Park und zwar in Elk Falls Provincial Park. Ich han es bitz zwenig recherchiert und mir händ darum zimli deruf müsse laufe für an Elk Falls. Jänu hämer halt no eh Wanderig gmacht😅
    Schön isches trotzdem gsii. De Kevin hät dä ehleige überd Brugg müsse. Das isch dä nüt für mich gsi🫣.
    Zimli uf de Stümpe simer nachher gsii. Also simer schnäll zum Hotel go früsch mache und dä fein go znacht ässe. Scho glii druf abe simer dä go pfuuse😅.