Dag 4 London

August 10, 2019 in England ⋅ ⛅ 19 °C

Hello!

Vandaag stonden we optijd op om te douchen en eten te halen. Ik had van de supermarkt een croissantje, broodje en een lekkere donut. Onderweg naar het centrum aten we een deel op en de rest werd bewaard voor later. Als eerst gingen we vandaag naar Covent Garden. Dat is een gebied in London, er stond een he groot soort winkelcentrum en verder zijn er veel veel winkeltjes en restaurants. In dat winkelcentrum is het helemaal mooi aangekleed met bloemen en zijn er super leuke winkels. Je kijkt daar je ogen uit, ook werd daar nog muziek gemaakt er was een groepje dat viool speelde echt heel mooi. Bij Pop Boutique hebben we alle twee nog een leuke coltrui gekocht en buttons. Ook hebben we in een gek restaurant wat thee gedronken en even uitgerust (onze voeten hebben het heel zwaar). Nadat we uitgekeken waren liepen we door naar Piccadilly Circus. Daar is het ook eigenlijk een en al winkels en daar is de Times Squere van London. Allemaal heel erg leuk om te zien! We zijn zo ongeveer alle winkels in geweest en hebben nog wat snacks gehaald bij de supermarkt. Ik heb nog een lekkere body mist gekocht bij '& Other Stories'. Bij een souvenir winkel heb ik ook nog wat leuke dingen gehaald. Toen we hadden besloten dat het tijd was om wat te gaan eten en op pad waren werden we aangesproken door een man bij een winkel. Hij gaf ons twee monstertjes van creme en sleurde Richella al snel mee naar binnen met zijn verkoop praatje waar je geen nee tegen kan zeggen. Eenmaal binnen kregen we zowat een hele pedicure en ik was al als de doods dat we hier voor moesten betalen. Snel kwam ik met een slechte smoes dat we weg moesten, thank god liet hij ons gaan. Ik moet toegeven wat hij allemaal deed werkte wel, mijn nagel glimt en mijn hand is helemaal zacht. Hierna liepen we snel door naar ons eet tentje. We gingen in Covent Garden crepes eten! Ik had er een met Nutella, witte chocolade en aardbeien. De aarbeien schoof ik door naar Richella verder wat het super lekker! Ik wil niet weten hoeveel calorieën.. Na het heerlijke eten liepen we nog even door de stad, bekeken we wat straatartiesten en kletsen we. Uiteindelijk hadden we een leuk tentje gevonden waar we cocktails gingen drinken (met alcohol joehoe!). We werden de bar uitgezet omdat hij al om 23:00 dicht ging (op een zaterdag?!) dus ik redde mijn cocktail niet op helaas. We liepen rustig weer naar het hotel en nu zitten we beiden op bed! Vandaag hebben we wel 28.147 stappen gezet. Nu eindelijk lekker slapen en rust voor de voetjes.

Doei!