• Day 3

Hello from Germany!

October 13, 2019 in Germany ⋅ ☀️ 21 °C

We arrived to Eliza's home late Saturday. They welcomed us so warmly, fed us well and convinced us to stay at least two nights. That actually sounds good at the moment, so we decided to continue our journey on monday morning!

So after spending a couple of nights here in Eliza's we are ready to keep going!!

Saavuttiin Elizan luo myöhään lauantaina. Ne otti meiät vastaan tosi lämpimästi, syötti hyvin ja vakuutti että meillä täytyy jäädä ainaki kaheksi yöksi. Se kuulosti oikeestaan ihan hyvältä sillä hetkellä, joten päätettiin jatkaa matkaa maanantaiaamuna.

Nut kahen huvin nukutun yön jälkeen ollaan valmiita jatkamaan matkaa!!

Llegamos a casa de Eliza el sábado noche. Nos dieron la bienvenida muy calurosamente, nos dieron de comer y nos convencieron para quedarnos dos noches como mínimo. Nos gustó la idea así que pospusimos el camino hasta el lunes.

Así que después de pasar un par de noches en casa de Eliza estamos preparados para seguir!!