• Day28

Geen skydive maar wel een skydrive

October 28, 2019 in the United States ⋅ ⛅ 25 °C

Vandaag zou ik gaan skydiven in Hana om Maui haar mooiste stukje van boven te gaan bekijken terwijl ik met 200km per uur naar beneden val. Maar het mocht helaas niet zo zijn, er was teveel bewolking op komst en we moesten nog 2,5 uur rijden want "The road to Hana" een prachtige slinger weg met meer dan 600 bochten is de enige manier om daar te komen. We zouden nog wel paraat staan mocht het weer toch nog opknappen en waren ook al van plan deze mooie route langs de kliffen van maui te rijden. Nu bleek er slecht bereik en dus reden we naar het vliegveldje waar niemand bleek behalve een telefoon. Toch maar even gebeld maar het zou niet kunnen vandaag en dus verplaatsten we het naar donderdag de 31e🤗. Naast het vliegveld was er wel een lava tube om te bekijken en hoe lava zich een weg baant door de aarde was best indrukwekkend om te zien. Daarna nog een doolhofje gelopen van rode bomen dat bij het park hoorde en toen weer 2,5 uur terug rijden over "The road to Hana". Dit keer namen we de tijd en hebben een aantal stops gemaakt en genoten van de mooie natuur hier. Na al dat bochtenwerk gestopt bij Ho Okiba Beach waar windsurf wedstrijden bleken te zijn. We bekeken ze per toeval want de hoge golven waar surfers bezig waren trok ons naar de zee😅. Rond 5 uur werd het nog beter daar door het aankomen van de schildpadden op her strand. We wilden wel voor het donker weg, want we waren van plan een ukulele les te nemen. Dit lukte en was super leuk om te doen. Erna gegeten en hiermee een heerlijke bezige dag afgesloten.Read more