Naar Tromsø, Lapland

December 10, 2021 in Norway ⋅ ☁️ -3 °C

Na een kort nachtje om 5 uur opgestaan. Allebei redelijk geslapen en na een snel en heerlijk ontbijtje weer de bus in en op naar Tromsø. En overal liggen bergen sneeuw..zo gaaf!!
    Okay, eerst maar door de security check....jeetje wat een gedoe....wij dachten slim te zijn om een fles witte wijn🍷 mee te nemen vanaf Schiphol...maarre even vergeten om 'm te laten sealen🙄....ja die zijn we dus kwijt 🤢....nou ja zegt Thea...die hebben we dan maar virtueel opgedronken...we hebben er wel voorpret van gehad😊. Vliegtuig moest wel eerst de-iced worden voordat we weg konden. Vlucht ging verder voorspoedig...alleen omze koffer is nog niet aangekomen ...pffff dat is wel weer ff balen. Hopelijk vanmiddag🤞. Bus was inmiddels weg, dus taxi genomen. Gelukkig konden we direct inchecken en naar onze kamer. WOW, wat een mooi uitzicht hebben we! Gauw omkleden en dan wandelen over de grote brug naar de Arctic Cathedral en de kabelbaan...want om 13 uur gaat het al schemeren en om 14 uur is het donker!!Read more