• Day25

La Latina žije!

August 13, 2016 in Spain ⋅ ☀️ 31 °C

Madrid je městem splněných přání. Stačí jen vyslovit: "Mohl by tu být dnes nějaký festival..." A rázem jsme se zcela náhodně zatoulali do čtvrti La Latina. Hned za mostem nás to vcuclo, přátelsky pomuchlalo a vrátilo zpět plné dojmů a zážitků. To byl zase večírek! Nejprve soutěž v ječení dětí, ale to byl jenom začátek. Postupujeme hlouběji do nezmapovaného území a zjišťujeme, že se  všechny místní restaurace přesunuly na ulici. Dovnitř se vůbec nedá dostat, ale výčep je co 10 metrů. K tomu si představte strašlivě hlasitou hudbu a masy trsajících madrileños. Kolem desáté hodiny večer už prakticky není v ulicích k hnutí. Všichni popíjejí, tančí či se něčím cpou. Jediným negativem je všudypřítomný zápach z madridských specialit. :-) První jsme pomocí slovníku rozklíčovali jako smažené dršťky, druhé jsou pro nás záhadná ovčí střeva i s okružím. Raději si nechceme představit, z které části těch nebohých zvířátek to je. Některé záhady jsou holt doživotní. Drželi jsme se při zemi a navečeřeli jsme se v ústraní v restauraci (skvělé cochinillo - vysl. kočinyjo - mléčné selátko) a pak jsme se nechali unášet na vlnách tradičního festivalu La Paloma. 🎉Read more