Satellite
Show on map
  • Day 63

    ביקור קצר איפה שפעם הייתי

    July 3, 2023 in India ⋅ ☁️ 14 °C

    18:07 יוצאת מהמקלחת ״הלו?״
    ״תבואי לדרמסאלה אנחנו יוצאים מחר״
    צעקה גדולה של יייששש יוצאת לי מהפה או מהריאות או מאיפשהו באיזור הסרעפת ואני אורזת סופר מהר כדי להספיק להגיע לאוטובוס הכי מוקדם שיש
    בסוכנות אומרים לי תשמעי את לא תספיקי לעלות לאוטובוס של 19:30, אז אני מבקשת שיעשה הכל כדי שאעלה על אוטובוס היום
    ואחרי כמה שיחות אני נוסעת לבד לדרמסאלה כדי לנסוע לקשמיר בוואן
    הנסיעה לא כזאת קשה
    עם זאת יש לי בחילה
    אני מתאכזבת ממש מהאוכל בדרך
    ומהעובדה שאני לא מצליחה לישון
    זאת ההתרגשות? אני מרגישה חיה או משהו כזה?
    היה לי ממש חמים ונעים לגלות שאדיר וחן יהיו ערים כשאני מגיעה ב03:30 בלילה וצריכה מקום להיזרק
    זריקה קטנה של געגוע
    רגע לפני שיוצאים
    Read more