• Day 85

רגעים אחרונים בהודו

July 25, 2023 in India ⋅ ☁️ 28 °C

לעזוב את הודו או להגיע אליה כל פעם זורק אותי למין טרלול כזה של אומייגאד אבל זה הבית שלי
    ואני פתאום נזכרת בכל מיני רגעים מדהימים שהיו לי בה ועוד רגעים בלתי נסבלים שהם חלק מהעניין
    ואני יודעת שזה לא הסוף שלי איתה, לא בחיים וגם לא בטיול הזה
    אבל מה נעשה שמזל סרטן נהנים יותר ואני סופר רגשנית וסופר חייבת לעכל כל דבר שקורה לי בדרך
    הודו אני אוהבת אותך חיימשלי את כל היופי שלך וכל הלכלוך והריחות והטעמים ואני אוהבת את הקינדר השטוח הזה שיש רק אצלך וממש ממש אוהבת כל חלק בך למעלה ולמטה ובאמצע ובצד !!!!! אני אוהבת לא לעשות יוגה בהודו ואז כן לעשות ולהגיד שהאשטנגה פה איומה ונוראית כאילו מה קשור דני תנשמי שניה
    כיף לי להגיד לכולם להגיע לורנאסי ואיך חם שם תמיד אז לא לחכות לעונה פשוט ללכת לשם ולישון 4 שעות בלילה כדי להרוויח זריחות משגעות ויוגה על הגנגס,
    כיף לי לספר איך היה לי קשהההה בדרמסאלה וכמה לא נהניתי ממנה ועדיין נשארתי שם חודש כי פשוט הייתי מבולבלת, את מבלבלת אותי גברת הודו, בקטע הכי מלמד שיש
    כיף לי שכל פעם אני מגלה סצנה כלשהי שהיא חדשה לי ואז אני לא חלק ממנה כי טו לייט אבל אני לא בפומו כי יש לי סצנה משל עצמי
    וגם כיף לי להסתובב ברחובות לבדי ולפזר חיוכים ונמסטה לכולם ולחשוב שאני איזה כוכבת קולנוע ואז דידי עם תינוק באה ומבקשת ממני לקנות לה חלב לתינוק שלה בחנות של בעלה וכאילו סיסטר למה את מכבה אותי עם התכסיס הישן הזה
    קיצור הודו תודה שוב שנפתחת אליי בחודשים האחרונים ואני אלייך, את אחלה חמודה ואני מעריכה את זה בטירוף
    ואפילו כשברור לי שאת נותנת מעצמך לכולם בדיוק כמו שאת נותנת לי אני לא מקנאה לך כי את הכי שלי והכי של כולם וזה לא משנה שום דבר 🪁