Satelliitti
Näytä kartalla
  • Päivä 9

    היעלמות מהעתיד

    2. elokuuta 2023, Sri Lanka ⋅ ⛅ 32 °C

    היום ה29.9.2023
    כבר עבר מעל חודש מאז שעזבתי את סרי לנקה
    ונעלמתי
    בהתחלה נעלמתי מהתיעוד פה
    ואז נעלמתי מהיומן
    וגם קצת מהרשת
    אני מנסה להבין ולא מצליחה
    איזו מין אנרגיה משונה הגיחה לחיי - אנרגיה כזאת של כל הזמן על 200 קמ״ש, בלי מקום להפסקות, בלי מקום לעצמי, בלי מקום לעבד את הדברים שאני עוברת.
    ואף אחד לא אמור לתת לי את המקום הזה חוץ מאני עצמי, לא?
    כל הזמן המרדף הזה אחר אושר לא מוגדר, שהוא אכן קיים, אבל מה המטרה? רק זה? או שיש מעבר?
    תאילנד מטלטלת אותי
    טלטול נעים
    אבל למה?
    מה אני מפספסת?
    כנראה שהאיים זימנו עבורי הפסקה ממחשבות
    והצפון שאליו הגעתי מזמין אותי לחזור ולהרהר בהן, רק לדקה, או יותר.
    זה הזמן לחזור אחורה בזמן ולרצף את הזכרונות האלה שלא יברחו.
    Lue lisää