Kell Nielsen

Joined December 2017Living in: Denmark

Øv - vi når ikke flyet.

December 30, 2017 in Australia ⋅ ⛅ 19 °C

Flyet fra Perth er forsinket og vi lander i Melbourne kl 0:13
    Henter bagage og får anvist hotel osv.
    Står en time i hotel foyer, da en bekræftelse mangler. Går i seng 02:03 og skal op kl 06:15 da vi skal være i lufthavnene kl 07
    Endelig afsted og alt i orden.
    Lille flyver - men med god ipad og flere spil. Drengene klarede hele affæren i stiv arm og uden at brokke sig eller klage.
    De er så gode at rejse med.
    Nuuu begynder vores NZ eventyr..
    Campervan - nu kommer vi.

Farvel Perth

December 29, 2017 in Australia ⋅ ☀️ 25 °C

Stod tidligt op og tjekkede ud. Så kørte vi til Dôme cafe på Belmont. Mødtes med Jason og hans tre piger. Spiste og snakkede i næsten to timer. Superhyggeligt.
    Kørte til en legeplads og blev våde.
    Afsted til lufthavnen og aflevere bilen. Tjekke ind og så var der tre timer til afgang.
    Vi købte souvenirs og drak kaffe.
    Christchurch here we come.

Sidste aften i Australien

December 28, 2017 in Australia ⋅ 🌙 19 °C

Vi havde holdt god fart og kun et kort stop og fandt Country comfort hotel ved 12 tiden. Lejligheden var ikke helt klar endnu så vi fandt en IGA og handlede mad til frokost, aften og morgen. Tilbage igen fik vi nøgle og fandt townhouse nr. 8. pakkede ud, vaskede tøj og spiste frokost. Så lidt tv og gik i poolen. Bagefter tilbage i bad og så lidt aftensmad og derefter mere tv og iPad. Vi pakkede alle taskerne og gjorde klar til en dejlig nat. Sidste rigtige seng inden campervan.Read more

Sidste aften hos Karley

December 27, 2017 in Australia ⋅ ☀️ 21 °C

Tilbage hos Karley efter en lang dag. Der skulle pakkes, spises og siges farvel. Lilly og hendes franskmand kom til aftensmad sammen med Karley, Ben og os. Det var pizza, som man selv designede, til drengenes store fornøjelse; de spiste fint og meget. Drengene fik igen glæde af The Movie Theater og så Kung fu hustle og Howles moving castle. Klokken 21 sov vi alle.Read more

Dag alene.

December 27, 2017 in Australia ⋅ ⛅ 22 °C

Vi stod selv op, da alle var taget på arbejde og Ben sov længe. Vi kørte til stranden, dernæst til Green pools, Elefant Rocks og besøgte Bartholomæus Meadery. Til frokost spiste vi pie i parken, hvilket ikke var drengenes favorit, dernæst kørte vi til Alpaka Farm, hvor vi aede kænguruer og fodrede geder. En sjov dag.Read more

Denmark, strand og by

December 26, 2017 in Australia ⋅ ⛅ 18 °C

Vi vågnede tidligt. Solen skinnende ind og fuglene spillede musik. Der var flere forskellige lyde, det var et helt band der var igang.
    Vi fik lækker morgenmad og så tog vi på stranden. Lights Beach. En strand hvor hunde er tilladt.
    Tilbage til froskost
    Ud igen til visiter center og derefter en legeplads.
    Vi slappede af og drengene lånte Kevins movie theater og så futurama.
    En tur langs deres baghave og lasagne til aftenamad.
    Vi slappede mere af og hang ud.

Karley i Denmark

December 25, 2017 in Australia ⋅ ☀️ 29 °C

Vi kørte tidligt den 25. afsted mod Denmark.
    Hele Sues familie kom til morgenmad kl 7:45 og vi kørte 08:45.
    Afsted mod lille Denmark. Det gik fint til vi kom midt mellem Pemberton og Walpole, hvor en mand stod og viftede med armene.
    Det var et polsk par som var kørt galt. Bilen var totalskadet, men de var sluppet med skrammer. Efter at have hjulpet lidt og andre havde ringet efter hjælp. Fortsatte vi køreturen. Vi ankom nemt til Randal Road 122. Nogle unge sad udenfor og da vi kom ind var festen i fuld gang. Der var et par veninder til Karley og de var i hopla. Vi spiste med og det var lækkert mad. Atmosfæren var anderledes end hos Annelise. Lillys kæreste Antoine var der, Ben og en kammerat, samt 3 veninder og en dreng Riley på 12. Karleys mand Kevin og et andet par.
    Drengene legede med hundene og senere sad de i Kevins hule og så Atlantis.
    Vi sov på en hems ovenover køkkenet.

Never miss updates of Kell Nielsen with our app: