Kell Nielsen

Joined December 2017Living in: Denmark

11th street Diner

July 18 in the United States ⋅ ⛅ 30 °C

Vi kørte tidligt fra the Keys og endte Miami kl 14. Vores hotel og værelse var faldefærdigt men havde noget charme.
    Tog en trolley ned til South Beach og gik en tur ved havet. Fandt en diner fra 1948 i art deco stil. Dem var flyttet fra Pennsylvania og restaureret til oprindelig stand. Den havde fungeret først 44 år og nu i 27 år her i Miami.
    Hotdog, Chickee finger, burger - Vermont,Stunt devil og tripple treat. Dejligt med American diner mad.
    Bagefter hjem og vaske tøj og forbered morgendagen. Muligvis i pool?!

Key west day 1

July 16 in the United States ⋅ ⛅ 32 °C

Ankom og fik det ene værelse. Tog en shuttle ned til byen og gik lidt rundt. Vi fandt Ernest Hemmeingways hus. Det var et flot hus som dengang var forud for sin tid med egen regnvandstank og toilet på anden sal. Fik lidt historie om manden, huset og kattene. Gik ned til det sydligste punkt i USA og vi kune næsten se Cuba.Read more

Fort Myers Beach

July 13 in the United States ⋅ ☀️ 29 °C

Vi ankom igår og kørte direkte ud til øen Sanibal. Dejlig badeø med palmer og tropisk stemning. Tilbage på hotel og i pool. Så skrev vi dagbog og spiste nudler. Kl 21 hoppede vi i pool igen.
    Idag tog vi på Myers Beach.
    Det var skønt. Rolige bølger og dejlig sol bag lidt skyer.
    Spiste frokost på Ykutan. Smagte Mahi og Grouper.
    Vi spiste is og gik ud på pier bagefter. Kørte hjemover, handlede og slappede af med endnu en pool tur inden det var nat nat.

Fødselsdag

July 11 in the United States ⋅ ⛅ 27 °C

Så blev det den 11/7 og det var Kells fødselsdag. Vi havde handler dagen før og det blev den helt store morgenmad med alt hvad vi kunne lave. Vi besluttede at blive og nyde det dejlige sted. Der var flere rum og tre tv ialt. Poolen besøgte vi flere gange og drengenes dagbøger blev ajourført. En perfekt dag - hvor vi slappede helt af og kom fuldstændigt ned i tempo. Så dejligt med lidt ro på.Read more

Indian shores og barefoot resort

July 10 in the United States ⋅ ⛅ 28 °C

På vej afsted fra Orlando, stoppede vi lige igen ved Disney springs. Vi købte lige det sidste og spiste på T-Rex restaurant. Det er et tema spisested. Drengene elskede stedet og det blev en kombineret morgen og frokost middag.

Vi kørte til Florida’s vestkyst for at opleve de dejlige strande. Vi ankom og måbede over de fine værelser osv. Dejlig pool igen og da vi tog til stranden var der store bølger i varmt vand. Hvad kunne være bedre.Read more

Universal

July 9 in the United States ⋅ ⛅ 31 °C

Universal er så stort så man ikke kan nå det hele og vi ville ovenikøbet se begge Harry Potter temaerne. Så vi købte park hopper pass. Startede med at løbe ind i universal Studios og direkte til Diagon Allley, hvor hoppede på Gringot turen. Kiggede lidt rundt i butikkerne og indåndede en sand magisk Potter stemning. Tog Hogvarts Espress afsted til den anden side og så gjaldt det Island of Adventure. Først skulle vi prøve Hagrids ride, men der var fire timers ventetid allerede, så det dropper vi. Gik rundt og prøvede 3D, 4D, vand og rutsjebaner af enhver slags. Endte tilbage på Expressen og retur til Studios, hvor vi prøvede endnu flere ture og købte t-shirts og souvenir.
    Sluttede kl 22 og forlod parken stille og roligt for at få det sidste med. Drengene var total seje selvom det var den længste dag.

Disney Hollywood

July 8 in the United States ⋅ ⛅ 28 °C

Så oprandt dagen hvor vi skulle i Disney. Vi stod tidligt op styrtede i Publix og handlede morgenmad - kørte afsted til Disney og spiste på deres parkeringsplads. Endelig inde. Lidt start problemer med kortene men endelig og vores første tur er en Aerosmith rollercoaster.
    Så gik der hul på den og vi satte os og så stunt show, prøver ture og sang med på Frosen. Ser var flere shows og forestillinger end egentlige rides, men det var ok. Stemningen var afslappet og rolig. Det var supervarmt og ma havde brug for flere pauser i kolde rum. Købte et par souvenirs. Kl 19 var vi færdige. Det var varmen det tog livet af os.Read more

Disney Springs

July 7 in the United States ⋅ ⛅ 25 °C

Vi slappede af og nød en rolig morgenstund. Var to timer i pool spiste mad fra Pizza Hut og så tv.
    Så kørte vi til Disney springs. Et shoppe sted. Spiste på Planet Hollywood Hele loftet var en projekter screen. Drengne spiste næsten ikke, de sad og kiggede op på musivideo, trailer og små tegne film. Alle sang med når der var en karaoke video. Vi sad der i næsten 2 timer. I montre rundet om var der rekvisitter fra forskellige Hollywood film. Bla. døren fra Titanic.Read more

Never miss updates of Kell Nielsen with our app: