Get the app!

Post offline and never miss updates of friends with our free app.

New to FindPenguins?

Sign up free

Die letschtä 2 Täg heimr ar gröschtä Dünä vo Europa - ar Dune du Pilat - vrbracht.
    Z' Wätter isch grandios gsi! Churzi Hosä, Bikini, Sunnäbrüuä, Sunnäcremä, blutti Füess – z' vouä Summerprogramm!
    Gester simr ufd Dünä ufä. So iidrücklech die riiiiisä Mängi Sand und die wunderschöni Umgäbig rundumä: ufdr eintä Sitä z' Meer, ufdr angerä Sitä dr Waud und zum Kontrast vom häuä Sand z' sattä Blau vom Himmu.
    Fr zrügg simr a Strand gah loufä u hei so üsä Camping, wo ufdr angere Sitä vor Dünä isch gsi, um 3km vrpasst. Fr sichr z' gah, dass üs ds nid no einisch passiert, simr haut ar Strass nah zrugggloffä.
    Widr bim Alj heimr üs öppis z' Ässä gönnt u si när mit Bikini, Strandtuech u Buech ungerem Arm, ab a Strand.
    Mitem wunderbar-farbigä Sunnäungergang u ämnä guetä Znacht heimr dä Tag lah usklingä.
    Ändlech im Schlafsack iignistet, heimr no Wiudtierbsuech becho, wo Inträssä a üsnä Ghüderseck het zeigt... No bevors usgartet isch, simr us üsnä Schlafseck krochä u si d' Ghüderä gah entsorgä.
    Hüt heimr üs zum Zmorgä Croissants gönnt, hei no d' Drohnä lah flügä u si när, nachem mittlerwilä obligatä Überbrüggä, Richtig Spanie ufbrochä.

Hüt simr uf Luxemburg. Sones schöns Stedtli! D' Hüser si us ganz häuem Stei gmacht, ds macht z' ganzä Biud sehr fründlech. Zudäm ischs mega lebändig gsi, mit Märit a verschidenä Ortä. Mir si no d' Notre Dame de Luxembourg gah aluege, ä sehr schöni Kathedralä mit umwärfendä Chiuchäfänster. Die auti Schlossbrügg, womä abä ufnä Stadtteil (Grund heisstr) gseht, isch ungloublech schön – absolut sehenswärt!
    Nachdäm mir das aues hei gseh, simr zrügg zum Alj u hei üs ufgmacht uf Frankriich. Ahja u o hüt heimr widr mega Glück gha mitem Wätter: dr ganz Tag schönsti Sunnä u womer im Alj hockä u am Fahrä si, fahts ah rägnä u haglä.
    Itz fahremer die nächschtä Täg uf Bordeaux.

Hüt simr gah Brüssel luege. Vo derä Stadt heimr nur gwüsst, dass dert dr EU-Houptsitz und dr Manneken Pis isch, süsch heimr üs ganz lah überraschä. Und überrascht simr wordä!
    Brüssel isch es Bijou, mit sehr schönä autä Hüser u tollem Mix vo autä u nöiä Boutä. Usserdäm isches mega multikulti, wasmr ah verschidenä Fest vo ungerschidleche Kulture gseh hei. Sehr interessant gsi zum zueluege u -losä.
    Chuum hetmä umnä Eggä gluegt, isch es nächschts hübsches Geböide fürächo u so isches cho, dasmr ganz unerwartet anä grossä Platz si cho, wo rundumä wunderschöni Hüser het gha! Die Hüser si majestätisch gsi mit verschidenä goldenä Verzierigä u steinernä Figurä dran, richtegi Kunstwärk.
    Nach däm Platz simr zum Manneken Pis. Chliner aus erwartet isch die Statue plötzlech ganz unschiinbar umnä Huuseggä gsi.
    Speter heimr üs no ä richtegi belgischi Wafflä gönnt (je 2 = je 1 zviu) u si ner mitem Alj Richtig Luxemburg.
    Gschlafä heimr ufemnä Camping, wo eim nidmau z' WC-Papier gönnt wird...

Nach paar Stung fahrä dürä Rägä u Alj flickä ufem Pannästreifä, simr z' Amsterdam ufem Camping aacho. Dä isch meeega vou gsi u äs isch uuuu viu gloffä. Wüus so het gschiffet u chaut isch gsi, heimr z' Znacht im Alj ggässä u si när schnäu ungerä.
    Hüt het dr Tag sunnig gstartet u isch, bis uf paar Rägäminutä, o sunnig u einigermassä warm blibä. So louft ds übrigens meistens: we mir uf guets Wätter aahgwisä si frnä Stadt aazluege odr wüumr süsch iwie dussä si, de ischs trochä. So guet!
    Amsterdam isch die ersti Stadt uf üsere Reis, wo mir aui scho mau vorhär si gsi. So heimr ganz glassä u ohni Stress irgend ä Sehenswürdigkeit müesse z' gseh, die Stadt chönnä gah bsüechlä.
    Ir Stadt aacho simr dür die lebändigä Strassä gschlenderet, si vo Ladä zu Ladä zogä, hei öppis z' Ässä gschnappt, si dä Velos u dä Tram usgwichä und hei d' Atmosphärä vo Amsterdam gnossä.
    Bim Bluememärit simr gah schnöiggä u hei au die verschidenä Sortä beguetachtet. Speter simr is Anne Frank Huus. Sone iidrücklechä u berüehrendä Ort, wo sehr spannend und informativ gstautet isch. Ä Abstächer isch absolut lohnenswärt!
    Ahja übrigens, Überbrüggä ghört mittlerwilä zur Tagesornig...

Nachdäm mir no churz z' Odense, ir Stadt vom H. C. Andersen, hei ä Äbstächer gmacht u dür ds ruhigä, abr härzigä Stedtli si gloffe, heimr mit Wehmuet Skandinaviä vrlah u si uf Dütschland cho. Dr Ungerschied hetmä sofort gspürt, sigs ufdä Strassä, bidä Priisä oder adä Mitmönschä.
    Mir si it Nöchi vo Hamburg gfahrä, si gah iichouffä u när ufnä härzigä Camping.
    Hüt am Morgä simr mit prasselndem Rägä erwachet. Nachdäm mir no paar Minutä ä Rägäpousä hei abgwartet, heimr aues tröchnet u vrruumt, hei üs parat gmacht fr los u si gah uscheckä. Währenddessä heimr no Tipps bcho, wasmr müesse gseh z' Hamburg u wo parkiere. Dankbar heimr die Tipps agnoh u si losgfahre.
    Nachdäm mr müehsam ä Parkplatz hei gsuecht u dr Alj ines Parkhuus hei ineziirklet, simr miter U-Bahn it Stadt. Dert simr us ersts grad zur Elbphilharmonie, äs nöiers Geböidä irä bewundernswärtä Architektur. Vo dert gsehtmä überä Hafä u i d' Stadt. Aber: da mir ä stürmischä Tag fr üsi Hamburgtour vrwütscht hei (Sturmwarnigä ir ganzä Stadt u Umgäbig) heisi d' Baukön zuetah u mir hei nur hinger dä Schibä chönnä abälinsä.
    Itz simr miter Bahn it Stadt inä u si dert gah Käsespätzle ässä. Ir Stadt isch ä spezieui Stimmig gsi, mit däm Sturm wo het desumägfägt. D' Lüt u die ganz Stadt isch nervös gsi u äs isch ä Aaspannig spürbar gsi.
    Nachem Zmittag simr ine Thalia u hei üs mit DVD's u Büecher iideckt, dasmr itz sichr frä Räscht vor Reis mediätechnisch vrsorgt si.
    Itz isch d' Zit scho langsam widr knapp wordä u mir si miter U-Bahn zrugg. O uf derä Strecki het dr Sturm gwüetet (mehreri entwurzleti Böim ufde Gleis) u so heimr müessä usstigä u ar augemeine Unsicherheit fouge, nid grad gueti Vorussetzigä fr müglechscht schnäu zum Alj zcho. Nach paar Minutä Böslinie sueche u ratlos umästah, heimr per Outostopp öpper gfungä, wo üs het as Ziu bracht.
    Nachdem mir dr Alj no chle hei müessä zämächläbä (äs Dichtigsgummi hetsech ufdr Fahrt glöst, Panzertape hilft!), simr los uf d' Outobahn Richtig Bremen.

Hüt simr Kopenhagen gah aaluege. Ir Stadt aacho simr grad zersch dürä Rägä zum Nyhavn. Dert aacho hets ghört mitem Rägä u mir hei die schönä farbigä Hüsli chönnä bestuunä. Witr simr übernä kunstvoui Brügg uf Christiania, ämne rächtsfreiä Stadtteil. Sehr interessant wie ds ganzä ufbouä isch. Widr dusse simr d' Vor Frelsers Kirke gah luegä. Die het ä mega imposantä Chiuchäspitz, wo spiraläförmig u i lüchtendem Gold i Himmu ragt. O dinnä ischsi abslout erstuunlech! Näbst goldigä Kronlüchter, Goldstärnä ar Diili, verschidenä Ängufigurä, ämnä imposantä Toufbecki u wunderschönä Stukkaturä, gsehtmä ä riesegi Orgelä us Houz mit fiinstä Schnitzereiä. Tragä wirdsi vo 2 Elefantä. Wases mit denä ufsech het, müessemer de no nacheluege... Witr simr dür d' Autstadt zur Kastellet, ds isch ä stärnförmigboueni Burg. Us nächschts simr ä witeri Chiuche gah luegä, dises Mau eini im Gothik-Stiu. Sehr spezieu, abr schön - mau öppis ganz angers.
    Nachemnä Stückli loufä heimr d' Little Mermaid gfungä, die Statue am Meer, inspiriert vom Märli vom H. C. Andersen.
    Nachemnä Gläci, simr zum Alj zrugg u hei üs ufä Wäg Richtig Odense gmacht, fr dert gah z' nächtigä.
    D' Stadt Kopenhagen het üs, näbst paar müehsamä Situationä ufdr Strass, sehr gfaue u üs mit ihrem Charme umä Finger gwicklet!

Dr Wäg uf Göteborg hetsech zogä, abr womer du ähndlech si aacho, simr ab ufä Camping. Dä isch erstuunlech vou gsi!
    Z' Wätter isch sehr rägnerisch u chaut, ds scho sit lengerem. Nid so gmüetlech...
    Am nächschtä Tag simr ga Göteborg aluege. Zersch simr grad Richtig Autstadt gloffä u si ungerwegs inä Chiuchä, wo vo uss u o dinn, mau ganz angers isch gsi. Sie isch us häuä, gäublechä Bachsteinä bbouä u innä ganz wiss u mit LED-Chronlüchter. Ir Autstadt aacho simr dür d' Haga Nygata, dsch so d' Houptstrass vor Autstadt hets gheisse. Ganz schmuck, mit vilnä chliinä Lädeli u Kafis. Het üs sehr gfaue! Witr simr ufnä Hoger ufä, womä über die ganz Stadt het chönnä gseh. Widr dunger simr nomau ä Chiuchä gah luege, dises Mau widr ganz ä klasseschi prunkvoui u när witr zum Fischmarkt. Dä heisst "Feskekörka" u isch würklech wiene chliini Chiuche bboue. Gseht ganz toll us u o dinne isches sehr schön gmacht mit vilne Thekä, wome entweder dr Fisch cha chouffe, odr grad direkt öppis Wunderbars cha ässä.
    Glich ufboue mitem Früschverchouf u Ässä si d' Saluhallen. Aues i auem isch Göteborg ä interessanti u tolli Stadt, womä übrigens wunderbar Gäud cha usgäh...
    Dr Platz am Aabä ufem Camping heimr üs no chle müesse erkämpfä, was Närvä koschtet het. Im strömendä Rägä heimr lang gwartet, dass öpper at Reception chunnt, hei anstatt am Petersson am Gustavsson aaglüte u si schlussendlech vomnä guet-usbildetä u uniformiertä Sicherheitstyp ufä Camping glah wordä. Am nächschtä Tag heisech aui Rätsu glöst u mir hei mit derä Kuriosität chönnä abschliessä.
    Itz simr no ab i Botanisch Gartä gfahrä. Dsch dr gröscht vo Europa u dä heimr üs nid wöue lah entgah. Är isch ungloublech gsi, mitere riiiisä Viufaut ah Pflanzä u wunderbarer Umgäbig. Ufem Ussichtspunkt heimr du no entdeckt, dasses ganz ir Nöchi äs grosses Naturhistorischs Museum het mitem einzigstä usgstopftä Blauwal vor Wäut! Spontan heimr entschidä, däm no ä Bsuech abzstattä.
    Ganz es tolls Museum (fr u25-Lüt sogar gratis!), mit meeeeeeega viu Tier (schiins 15 Mio. verschideni) und vorauem dr Blauwal isch sehr iidrücklech gsi!
    Nach dem Bsuech simr witr uf Malmö gfahrä u när ufnä tollä Camping am Meer. Ungerwegs heimr no Hunderti Wiudgäns formatiert i Süde gseh zieh. Biudhübschä Aablick wo z' Nils Holgersson-Härz laht lah schmelzä!
    Hüt simr Malmö gah aaluegä. D' Sunne het üs gweckt u isch, begleitet vom Wind, dr ganz Tag nid vo üserä Sitä gwichä.
    Malmö het o widr ä ganz eigeti, fründlechi, offeni u härzlechi Art, wo üs sehr het gfauä. Dürnä Park simr zurä Windmühli cho u witr dürnä Schlossgartä simr as Meer gloffä. Dert vor heimr d' Atmosphärä u d' Meersicht gnossä u si chle verwiilet. Mir hei scho ufd Brügg gseh, wo uf Kopenhagen füehrt.
    Nach dem chliinä Pöiseli simr witr dür d' Autstadt u hei üs när äs nätts Restaurant frs Zmittag gsuecht.
    Nachem Ässä heimr üs ufä Wäg gmacht fr uf Kopenhagen u si über die riiiiiisä Brügg, wo übers Meer füehrt, gfahrä. Sehr iidrücklech gsi so rundumä nur Meer z' gseh.
    Z' Kopenhagen aacho isch d' Campingsuechi losgangä. Anschiinend sisi hie nid so Fan vo Schiuder u so isches rächt ahsträngend gsi... Schlussendlech heimr äs Plätzli gfungä, imnä wahnsinns Camping irä autä Festig. Nid günstig, abr rächt kuul. Morn geits uf Kopenhagen.

Vo Vesby uf Stockholm heimr no e Zwüschästopp ir Nöchi vo Karlstad ufeme Camping gmacht. Ufem Wäg dert härä heimr ä zwöitä Euch gseh – sones tolls Tier! Dr Camping isch ganz härzig gsi u dr Typ vom Camping ganz ä kuulä, offnä, euterä Herr. Am nächschtä Tag simr ume Mittag um losgfahre uf Stockholm.
    Am Aabä simr chle usserhaub vo Stockholm ufem Camping aacho. Ganz härzig mit Park, Kafi, Strand u tollä Hüsli. Mir hei no kochet u si de mau ungere.
    Hüt simr gah Stockholm aaluege. O widr ganz ä schöni Stadt mit uffauend viune autä Hüser u Boutä. Nachdem mir chle dür d' Stadt gloffä si, simr is Vasa-Museum. D' Vasa isch äs Schiff wo im 17. Jahrhundert bboue isch worde und ufdr Jungferäfahrt isch ungergange. Idä früeche 1960er-Jahr heisise chönnä bärgä u itz steitsi i däm Museum. Sehr iidrücklech wie viu no ganz isch u mega interessant was sie aues über z' Läbä ufem Schiff, übere Ungergang vor Vasa und ner o über d' Bärgig hei gschribä. Ä Bsuech i däm Museum isch sehr empfählenswärt!
    Speter simr ines Chinarestaurant gah ässä, wo dr Dave vo sim erstä Stockholm-Trip kennt u globt het. "Chopsticks" heissts u mir hei dert so viu ggässä, dasmr när praktisch usegröuelet si. Sehr fein gsi!
    Speter simr i Alj no chle gah läsä u gah pfuusä.
    Morn geits witr Richtig Göteborg.

Mir hei üs ufgmacht uf Oslo. Z' Oslo aacho heimr ä Camping gsuecht u si fündig wordä. S' bitzi Ärger heimr gha, da sie üs nid im Alj hei lah schlafä u mir überrissä viu zauht hei. So geits mängisch... Nachem Zäut ufbouä heimr afah wöschä u Znacht machä. Nach langem Diskutiere heimr üs geiniget, dasmr rebelliere u trotzdäm im Alj schlafä. #wägächautuso
    Am nächschtä Tag simr dr ganz Tag uf Oslo.
    Mir si sehr gspannt gsi, wüumr ungerwegs vo paarnä ghört hei, dass sech die Stadt nid lohnt ussert mä wott aktiv it Museeä.
    Aber – Oslo het üs umghouä! Absoluti Zouberstadt! Dr Dave isch vor 2 Jahr z' Oslo gsi, abr o är het so viu Nöis gseh. Die Stadt isch mega schnäu am wachsä u so hets s' paar Boutä meh aus denzumau.
    Mir hei üs puduwou gfüuht. Die Stadt het ä offenä, kreativä u stiusicherä Charakter, wo üs bezouberet het.
    Mir si z' Rathuus (leider nur vo uss wüusi dinn ä Feetä hei gha), d' Operä, dr königlech Palast, d' Burg, dr nöi Stadtteil am Hafä u dr Vigelandpark gah luege.
    Im nöiä Stadtteil simr ganz usem Hüsli gsi, so kuuli Hüser wo aui so ungerschidlech bboue si, mit verschidenä Farbä u Details, rund u eggig. U glich isch z' Ganzä äs mega stimmigs Gsamtbiud.
    Dr Vigelandpark isch sehr interessant, mit au denä bsungrigä Skulpturä vo Mönschä i verschidenä Gmüetszuestäng u Läbeslagä. Zudem ischer sehr pflegt mit schön arrangiertä Bluemebeet. Aues i auem ä Park wosech sehr lohnt u zum Verwilä iiladt!
    Bir Burg u bim Königspalast heimr ar Gardä zuegluegt, wie die iri Formationä zeigä u desumä marschierä.
    Aues i auem isch Oslo absolut empfählenswärt, durch und durch äs Schmucktruckli!
    Am Aabä simr gah dr Alj holä u när richtig Vestby gfahrä fr dert ufeme Camping gah z' schlafä.
    Hüt simr nachem Überbrüggä (d' Nacht isch ume chaut gsi) zum Outlet vo Vestby gfahre u si dert dr ganz Tag dür d' Lädä gschlenderet. Jedä het paar Sachä gfungä u so fahremer itz zfridä u glücklech Richtig Stockholm.

Hüt simr früeh am Morge los fr uf dä Kjeragbolten. Z' Wätter isch nid strahlend schön gsi, äs het bitzli grägelet u Näbu gha. Auso heimr üsi Rägäsachä gsattlet u si los.
    Bim Parkplatz aacho heimr widr dä fründlech Platzwart troffä u är het gmeint, die Wanderig sig fr üs Schwizer wine Spaziergang... Auso simr motiviert gstartet.
    Aber – scho dr Aafang isch happig gsi. Äs längs Stück gredi ufä u das über Feusä. A bsungers steilä Steuä gits Chöttinä womesech cha dran ufezieh odr sech cha dranhäbä.
    Dr ganz Wäg isch ufä u abä gangä u praktisch nur über Feusä. Einzelni Steuä heimr uf aunä 4nä gno, hei stets ufdr Huet müesse si, dasmr ufdä nassä Feusä nid usrütschä.
    D' Ussicht isch troumhaft gsi! Obschons näblig u rägnerisch isch gsi, heimr absolut gstuunet ab dr Umgäbig. Ds Zämäspiu vo Feus, Wasser, Näbu u Bärgä het es einzigartigs Biud gäh.
    Ungerwägs simr no ungere Rägäwulchä dürä cho, si froh gsi wo die isch witrzogä.
    Z' letschtä Stück heimr no dürnes trochnigs Bachbett müesse loufä u plötzlech isch dr Kjeragbolten i sirä ganzä Pracht vor üs gsi. Ä majestätischä Aablick, dä Stei zwüschä denä zwe Bärgä!
    Mir hei üs äs Süppli kochet u zuegluegt, wie die Erstä ufä Stei ufä si. Äs isch eim scho chle mulmig, zwüssä, dasses ungerem Stei eifach z' Loch ab geit... u glich heimr üs ds nid wöue lah entgah. Mir si mit viune angere is Gspräch cho u hei gmerkt, dasses dä meistä so geit. Schlussendlech heimrs gschafft u jede isch nachenang uf dä Kjeragbolten krackslet. Äs mega Gfüuh dert druf z'stah.
    Nachdem mir äs Wiili bi dem Stei si gsi, heimr üsi Sachä packt u üs ufä Rückwäg gmacht.
    Dr Rückwäg isch o nid ohni gsi, die ganzä stotzigä Steuä dismau abä. Dert womer üs vorhär ar Chötti hei ufäzogä, heimr üs itz ghäbt zum abärütschä. Ungerwägs heimr no ganz kuuli Bärner troffä u churz mitnä gsprächlet.
    O ufem Rückwäg isch eich aues guet gangä. Widr ufem Parkplatz aacho, heimr erfahrä, dasses vom Kjeragbolten 1000m/ 1km z' Loch ab geit!
    Itz heimr üs ufgmacht widr abä Richtig Oslo. Ungerwägs heimr müesse aahautä – Brämsä hei ä Abchüehlig brucht.
    Ufem Camping aacho heimr ä Düschu zwickt, Znacht köchlet u si när ab is Bett.

Hüt simr uf Bergen gfahrä. Bergen isch ä sehr spezieui Stadt u mir heis wie fougt erläbt:

Viu Natur hei mir erläbt
    u de het üses Härz nach Bergen gsträbt.
    So si mir gfougt däm Ruef vor Stadt
    u si vorwärts cho mit Fährä, Strass u langsamer Fahrt.

Z' Bergen aacho simr umeg'irrt
    – ganz verwirrt.

Nachem Botanischä Gartä
    heimrs chuum chönnä erwartä,
    die berüehmtä farbigä Hüsli z bestuunä.
    Abr – bi soviu Ghüder vrgeit eim d' Luunä.

So viu Guets u Schöns heimr ghört
    u itz si mir sehr empört!
    Äs isch weniger schön aus erwartet gsi
    und o sehr schnäu vrbi,
    wüu Bergen isch ou mega chli.

Nach Bergen simr witr Richtig Stavanger gfahre.
    Ungerwägs heimr ufeme Camping pfuuset mit wunderbarem Blick ufä Fjord. Ir Nacht isch sogar no äs Chrüzfahrtschiff düregschlichä u dr Himmu isch so klar gsi, dassmr d' Miuchstrass hei chönnä gseh. Am nächschtä Tag heimrs du de uf Stavanger gschafft.
    Z' Stavanger aacho simr ufnä Parkplatz u när ab it Stadt. Mir si churz it Touristäinformation gah Infos holä frd Wanderig ufä Kjeragbolten u när ufä Camping. Dert heimr Tikka Masala mit Riis kochet, hei gläsä u brichtet zämä u si gah pfuusä.
    Am nächschtä Tag simr uf Stavanger is "XO Steakhouse" gah Burger ässä – Burger zum Zmorgä vrtribt Chummer u Sorgä. Stavanger isch gmüetlech u härzig. Widr ufem Parkplatz fr witr, heimr dr Alj nümm chönnä aalah (übrigens scho zum 2. Mau ah däm Tag). Mir hei ä hiufsbereiti Frou gfungä wo üs het überbrüggt u de heimr loschönnä – mitem Alj wirds nie längwilig.
    Witr simr Richtig Kjerag. Dr Wäg dert ufä isch steil, kurvig u ungloublech schön gsi! Hie hets widr die ruuchi, steinigi Umgäbig gha, womr scho ufem Wäg as Nordkapp gseh hei. U glich hets si ganz eiget Charme mit dä einzigartigä Hüsli, klarä Flüss u zottligä Schaaf am Strassärand. Dobä aacho het üs dr Parkplatzwart erklärt, dassmr nid dert chöi schlafä, sondern abä ufä Camping müesse. Dass Bärner langsam redä, schiint o hie bekannt z' si...
    Auso simr abä uf Lysebotn u hei dert gnächtiget.

Dr Tag het hüt unfreiwiuig miteme Früehligsputz vo paar Chistä aagfange. Mir hei z' Wätter ir Nacht nid richtig erchennt u drum am Morgä zersch mau müesse d' Chistene tröchnä u putze. Tja, o das muess mau si...
    Speter simr losgfahre nach Trondheim. Ungerwegs heimr d' Tipps vomnä St. Galler-Paar, womer am Aabä vorhär hei troffä, bsuecht: ds Lundhags-Outlet (Outdoor-Chleider) u dr Ristafallet-Wasserfau. Dr Wäg nach Trondheim isch wunderhübsch, füehrt dür chlini Dörfli, ruhigi Wälder u ah schönä Gwässer vrbi. Zimlech am Aafang heimr no ufne chliini Fährä müesse, wo üs ufnä Inslä het bracht u änä widr drab. Mir si vor Trondheim ufnä Camping direkt am Meer u hei dr Sunneungergang, dick iipackt, gnossä.
    Mir hei dr Tag gmüetlech gstartet u si ner nachem Zmorgä ab uf Trondheim. Dert aacho simr los zur Burg, üsem erstä Ziu. Ufem Wäg heimr d Stadt scho chönnä entdeckä u si hin und weg gsi: absolut bezouberndi Stadt! Am Fluss reihesech vili chliini farbegi Hüsli wosech im stiuä Wasser spieglä. D' Stadt isch so lebändig u trotzdäm sehr ruhig! Für zur Burg muessme ä mega Stutz ufä u fausmä da mitem Velo ufäsött, gits ä Velolift! Ä wahnsinns Erfindig, abr nid ganz eifach, wiemer speter hei chönnä beobachtä. Vor Burg us hetmä när über die ganz Stadt gseh, hervorragende Ussichtspunkt auso. Widr dunger simr no ga dr Dom luege. Womer ume Eggä si cho, heimr gstuunet: ar Fassade si 60 grossi Figure vo (mir nämä ah) Heiligä, gschichtsträchtigä Mönschä u vo Jesus gsi. Äs mega Kunstwärk! Gässä heimr imnä Auerwäutsrestaurant, "Egon" hets gheisse u gspisä heimr vom Pizza- u Salatbuffet.
    Speter simr no so wit gfahre wiemer hei mögä u wie d' Zit het zuegla u so simr z' Ellingsgården ufeme Camping glandet. Dsch sonä Raststättcamping gsi u dämentsprächend heimr scho gli mau nach Pommes u Öu gschmöckt. Drfür heimr z' erstä Mau Elektrizitä gha u dadrmit dr Alj chönnä heizä u d' Liechterchötti lah lüchtä.
    Am nächschtä Tag simr uf Ålesund gfahre. Uf däm Wäg heimr 2 Fährä müessä näh. Rächt lustig, ds isch eifach dr normau Strasseverlouf. Ufdr eintä Fährä hetsech ä euteri Damä mit ihrere Tür no ah üse Alj verewigt u speter no mit dr Ungerschrift unger ihrem Wärk. Lustegi Begägnig gsi!
    Am speterä Nami simr ufeme Camping aacho u hei gwöschet, Alj putzt u Znacht kochet. Äs het Couscous mit Fischstäbli gäh.
    Hüt simr gah z' Aquarium vo Ålesund bsueche. Äs härzigs Schmuckstückli wo Iiblick git it Ungerwasserwäut vor norwegischä Küstä u dä norwegischä Fjorden.
    Morn geits witr uf Bergen.