Dag 9 Wadi Rum

June 12, 2023 in Jordan ⋅ ☀️ 20 °C

Om 8.30 uur ging de wekker dus weer tijd om op te staan. Dit was uitslapen 😁 om half 10 gingen we naar Little Petra dit viel als je groot Petra hebt gezien stiekem toch wel tegen het enige mooie waren de fresco die bovenin een grot te zien waren. Wel bijzonder was om te zien dat hier 25 jaar geleden nog gewoon mensen woonden. Hierna ging de reis van anderhalf uur door de woestijn naar Wadi Rum was een prachtige tocht met heel veel zand en rotsen. Zo bijzonder joh.
    In Wasi Rum hebben we een jeepsafari gedaan van vier uur. Het was echt heerlijk achterin de jeep met de wind ( en een halve zandbak) door je haren. Zulke mooie rotspartijen gezien en zelfs een oude tekening die gemaakt is door de karavanen van vroeger. Nadat we de zon onder zagen gaan hebben we op het kamp gegeten en hebben we een tijdje bij een kampvuur gezeten. Gezellig verhalen vertellen en lachen met elkaar. Wat hebben we een fijne leuke groep mensen waar we mee optrekken. Rond 21 uur het is dan al pikkedonker kwam er bedoein die alles kon vertellen over de sterren. Ooooh we hebben geen woorden van hetgeen we gezien hebben. Ze waren net als bij Abraham echt niet te tellen. Wat is onze God toch groot en wat voel je je dan klein.
    Rond 23 uur doken we ons bed in want morgen weer op weg naar Israël.