Sparta

May 20, 2023 in Greece ⋅ ☁️ 24 °C

Mehr als ein Foto von Leonidas ist uns aus Sparta nicht geblieben. Keine wirklich schöne Stadt... wir haben uns noch heimlich in die Archaeological Site of Sparta geschlichen 🤫. Mehr aus Zufall hatte uns das Navi zum Hintereingang gelotst, wo wir rotzfrech über den Zaun gestiegen sind.
    Die restlichen Bilder sind von der Hinfahrt und von unserem treuen Esel, der sich in seiner alten Heimat pudelwohl fühlt (Reimport). Die Fahrt ging Abenteuerliche 70 Kilometer über feinste Serpentinen. Pinar war danach nur noch zum Kotzen zu Mute 🤮.

Sparta'dan elimizde kalan tek şey Leonidas'ın bir fotoğrafı. Pek de güzel bir şehir değil... Sparta Arkeolojik Alanı'na gizlice girdik🤫.Navigasyon sistemi bizi her şeyden çok şans eseri arka girişe yönlendirdi ve biz yüzsüzce çitlerin üzerinden tırmandık.
    Fotoğrafların geri kalanı gidiş yolculuktan ve eski evinde (yeniden ithal edilmiş) kendini evinde gibi hisseden sadık eşeğimizden. Yolculuk en iyi serpantinler üzerinde 70 kilometrelik maceralı bir yolculuktu. Sonrasında Pınar sadece kusacak gibi hissetti.🤮