Bayır

June 10, 2023 in Turkey ⋅ ☀️ 26 °C

Obwohl wir wussten das die Region Marmaris wunderschön sein soll waren wir auf der Fahrt schon total überwältigt. Man könnte es als die Karibik der Türkei bezeichnen, zumindest alles war am Wasser liegt.
    Dann kamen wir in unserer Wohnung in Bayir an und waren noch begeisterter 😁. Nahezu die beste Wohnung die wir seit Reisebeginn gebucht haben, nur Athen war noch schöner. Und als ob wir es geahnt hätten, hatten wir noch nicht weiter gebucht. So haben wir uns entschlossen vier statt der gebuchten zwei Nächte zu bleiben.

Marmaris bölgesinin güzel olduğunu bilmemize rağmen, yolda tamamen şaşkına döndük. Türkiye'nin Karayipleri diyebiliriz, en azından her şey suyun üzerindeydi.
    Sonra Bayır'daki dairemize vardık ve daha da heyecanlandık 😁. Seyahatimize başladığımızdan beri rezerve ettiğimiz neredeyse en iyi daire, sadece Atina daha güzeldi. Ve sanki tahmin etmişiz gibi, daha fazla rezervasyon yapmamıştık. Bu yüzden rezervasyon yaptırdığımız iki gece yerine dört gece kalmaya karar verdik.