Adrasan

June 16, 2023 in Turkey ⋅ ⛅ 27 °C

Wahnsinnig schöne Landschaft, der Weg hier her war wieder einmal atemberaubend schön. Wir haben uns entschieden die Passstrasse über die Bergkette Onlympos zu nehmen, statt am Meer entlang zu fahren. Richtige Entscheidung, die ersten drei Bilder.
    Unsere Unterkunft war dann ein mini Bungalow, wunderschön gelegen unter Granatapfel- und Zitronenbäumen. Auch wenn die Nacht nicht die beste war, war der Aufenthalt hier einer der schönsten. Wir hatten wunderbare Gastgeber, die für uns frisch gekocht haben und dass überwiegend mit Dingen aus dem eigenen Garten!

İnanılmaz güzel manzaralar, buraya giden yol bir kez daha nefes kesici güzellikteydi. Deniz boyunca ilerlemek yerine Onlympos sıradağlarının üzerinden geçen yoldan gitmeye karar verdik. Doğru karar, ilk üç resim.
    Konaklama yerimiz nar ve limon ağaçlarının altında güzel bir şekilde konumlanmış mini bir bungalovdu. Gece en iyisi olmasa da, burada kalmak en güzellerinden biriydi. Bizim için taze yiyecekler pişiren harika ev sahiplerimiz vardı, çoğunlukla kendi bahçelerinden gelen şeylerle!