Heissluftballonfahrt Kappadokien

June 22, 2023 in Turkey ⋅ 🌙 11 °C

Als heute um 2 Uhr MORGENS der Wecker klingelte, ging es zum bisherigen Highlight unserer Reise. Der bereits angekündigten Heissluftballonfahrt über Kappadokien. Leider ist die schönste Zeit dafür der Sonnenaufgang und so fügten wir uns unserem Schicksal.
    Dazu sei gesagt, dass die Ballonfahrt Weltweit bekannt und begehrt ist, die Leute kommen dafür aus aller Welt. Was dazu führt, dass man nicht nur die einzigartige Natur bestaunen kann, sondern auch die hunderten Ballons die gleichzeitig in der Luft sind.
    Unser Flug ging etwa 60 Minuten von engen Schluten bis auf 800 Meter höhe. Die Richtung bestimmt stets der Wind. Ein wahrhaft einmaliges Erlebnis 🥳!

Bugün saat 2'de alarm çaldığında, seyahatimizin şu ana kadarki en önemli anının vakti gelmişti. Daha önce duyurduğumuz Kapadokya üzerinde sıcak hava balonu gezisi. Ne yazık ki bunun için en uygun zaman gün doğumu olduğu için kaderimize boyun eğdik.
    Balon turunun tüm dünyada bilindiğini ve rağbet gördüğünü söylemek gerekir, insanlar bunun için dünyanın her yerinden geliyor. Bu da sadece eşsiz doğaya değil, aynı zamanda havadaki yüzlerce balona da hayran kalabileceğiniz anlamına geliyor.
    Uçuşumuz dar kanallardan 800 metre yüksekliğe kadar yaklaşık 60 dakika sürdü. Yön her zaman rüzgar tarafından belirlenir. Gerçekten eşsiz bir deneyim 🥳!