ETANA

Currently traveling
  • 66kilometers

Hondje kiezen

May 24, 2023 in Germany ⋅ ☁️ 13 °C

Na het zoeken van een nestje RR op Internet hebben we naar Maagdeburg gereden waar er pupys waren van toen 7 weken oud. 11 heel mooie kleine brokjes energie lagen te slapen toen we aan kwamen. Gewekt door onze aanwezigheid kwamen ze allen nieuwschierig naar ons gelopen om te snuffelen en te verkennen. We wilden zeker een meisje , om het aangenamer te maken voor onze Reu Arino. Snel werd duidelijk dat er 1 meisje, heel veel aandacht aan ons schonk , het zwarte band meisje. Wij vonden haar ook ZOOO Mooi en lief. Een goed half uurtje en veel optisch onderzoek later hebben we samen beslist dat het zij was ,die onze famillie(roedel) ging vervoegen. Afgesproken met de eigenares, dat we op dinsdag 4 juni ons meisje kwamen ophalen, om met ons naar huis te gaan en een levenlang ons onvoorwaardelijk lieve meisje te worden.Read more

Afhalen Etana(tje)

May 30, 2023 in Germany ⋅ ⛅ 19 °C

Een lange week wachten, en denken , organiseren, aankopen, enz. Was het dan zover, op naar Maagdeburg om onze meid te gaan halen. Daar aangekomen kwam ons meisje direct naar ons gelopen, alsof ze ons nog herkende. Alles regelen en off we go naar huis. De rit in de auto was na een klein kwartiertje al leuk, geen gejank en gepiep meer, maar relatief rustig liggen. Het afscheid voor haar, aan haar Mama, broertjes en zusjes, was natuurlijk lastig, maar met onze liefde en genegenheid hopen we dat zo goed mogelijk te overbruggen.
    Welcome Home ETANA.
    Auch die Begrüßung von Arino verlief super. Morgens hab ich noch einen Sandkasten aufstellen lassen. Auch der wurde super angenommen und sie hat ihr Geschäft schon dort verrichtet.

1. Nacht und 2. Tag

May 31, 2023 in Germany ⋅ ☁️ 23 °C

Die erste Nacht gab es zu Beginn einiges an Gejaule. Aber auchdas haben wir alle gut überstanden.
    Essen Trinken und im Sandkasten machen klappt schon alles super. Auch Arino spielt schon mit ihr. An der Leine ist sie super mit zur Hundewiese gelaufen und nach anfänglichen Unsicherheiten schon fein mit rumgerannt.
    Abends gab es wieder gejaul. Dann war plötzlich Ruhe und Eric hat ein Foto gemacht. Sie liegt bei Arino 😍 super so kann es weiter gehen.