• Day 26

Stockholmi vanalinn ja tõuksid

July 22, 2019 in Sweden ⋅ ⛅ 20 °C

Meil tegelikult polnud Stockholmi linnapeal käiku üldse plaanis, aga jõudsime eile päris kaugele Rootsi sõita ja täna olime juba kell 12 Stockholmis. Mõtlesime, et kuna me oleme nüüd kõigis teistes linnades käinud ratastega sõitmas, siis võiks ka siin natuke ringi vaadata. Sõitsime autoga ikka päris kesklinna ja parkisime ära. Parklast välja tulles seisid kõnniteedel igalpool erinevate firmade elektri tõukekad. Meil oli umbes 3h aega linnas ringi vaadata. Kes veel ei tea siis meil on nüüd ka Tallinnas elektri tõukekad. Süsteem on neil enamvähem kõigil selline, et mobiiliga saad eelmise kliendi poolt suvalisse kohta pargitud tõukeratta lahti lukustada ja võid sõitma hakata. Meie võtsime Lime firma tõukekad ja nendega sai sõita kuni umbes 20km/h. Kokku sõitsime 1h 5min ja läbisime 4.5km. Peale sōitu paned tõukeka kuhugi tänava äärde ja annad mobiilist teada, et lõpetasid sõidu. Öösel korjatakse rattad linnast kokku ja viiakse laadima. Odavad polnud nad küll kohe kindlasti mitte - üks tõukekas läks 20€ maksma.

Esimese asjana sõitsime kuninga lossi juurde ja käisime Stockholmi kõige vanemas linnaosas. Taivo on pisikesena käinud kuningalossi ees mingit paraadi vaatamas, mis mitu tundi kestis ja ta tundis nüüd isegi koha ära. Seejärel kihutasime mööda mereäärt järgmisele saarele ja siis tagasi auto ligidale, kus veel natuke ringi jalutasime. Hästi mõnus oli sõita nende tõukekatega, sest jala me poleks küll väga kaugele jõudnud minna selle ajaga.