• Day 100

פאק צ׳ונג

June 21, 2022 in Thailand ⋅ ☁️ 32 °C

החלטנו לנסוע לשמורת טבע, לטייל קצת, לראות מפלים ויערות. חיפשנו משהו לא רחוק מבנגקוק כדי שלא נבזבז יום שלם על נסיעות ודי מהר מצאנו את קאו יאי. שמורה ענקית עם פילים ועוד כל מיני חיות שמסתובבות חופשי ושאפשר לעשות שם גם קמפינג.
    החלטנו לנסוע על הבוקר לפאק צונג, העיירה שליד, להתמקם שם יום אחד, לחקור את האזור ואז לצאת למחרת על הבוקר לקאו יאי ולהמשיך משם.
    לפאק צונג לקחנו אוטובוס תאילנדי מפנק, כזה עם מים ונשנושים ומלא מקום לרגליים. תוך שעתיים נעצרנו ליד מרכז מסחרי ענק והנהג צעק עלינו לרדת. היינו היחידים שירדו והאוטובוס המשיך.
    אחרי סיבוב קטן הבנו שאין ככ דרך להגיע למרכז העיר אז עמדנו ביציאה מהחניון וניסינו לחפש דרך להגיע. רכב עם שתי בנות עם אנגלית מעולה עצר לנו ושאל לאן אנחנו צריכים. הן לקחו אותנו עד להוסטל שידעו שיש במרכז ואז גם ירדו מהרכב ועזרו לנו לדבר עם הפקידה קבלה שלא יודעת אנגלית, לראות את החדרים ולסכם מחירים. הן היו מאד מאד מתוקות. אחכ המליצו לנו על מקום מערבי לארוחת צהריים ונסעו.
    אנחנו במוד הרפתקני אז כמובן שלא אכלנו במערבי והלכנו למזללה המקומית ליד.
    אחכ ניסינו להבין איך אפשר להגיע למעיינות מדהימים שמצאנו באינטרנט, די מהר הבנו שאין כרגע דרך אפשרית ושהם יותר קרובים לקאו יאי אז החלטנו לנסוע לשם אחרי השמורה.
    את הצהריים בילינו בהתרפסות בחדר, והשריית המוח במזגן.
    בערב אני (יעל כמובן) ותומר יצאנו לסיבוב בשוק ערב. איך שיצאנו מההוסטל ראינו בחורה חותכת מלא דוריאן, טרי כזה, כמו שאומרים שכדי לאכול. ואנחנו כבר חמים עליי תקופה, רוצים להבין מי זה מלך הפירות, ואיזו הזדמנות נהדרת.
    קנינו לנו את ההכי קצת שהיה אפשר והמוכרת גם זרקה עלינו עוד קצת פירות מקומיים שאנחנו אוהבים (בדיעבד היא דפקה לנו מחיר מוגזם אז אולי זה בגלל שהיא הרגישה רע, אבל עדיין חוויה).חיכינו עם השלל לתמיר והמשכנו להסתובב. בשוק היה הכל מהכל, אוכל בגדים חיות מה לא. אחרי שהאף התמלא בריחות קשים קנינו קצת נשנושים וחזרנו להוסטל שם החלנו בטעימות. בוא נגיד שדוריאן זה הרבה יותר מושי ממה שחשבנו. הטעם לא נורא וגם לא הריח שזה טרי, זה מזכיר מנגו ואננס, עם טעם לוואי של בצל.
    מוזר
    לא עפנו
    אבל לא סבלנו, אחרי הביס השלישי די מתרגלים ומחבבים.
    את שאר הערב העברנו במשחק קלפים חדש- דוארק (רוסי וכיפי מאד) ואכילת מנות חמות בטעמים משונים בהשראת סרטונים מוזרים שתומר היה רואה פעם, הוא אכל ועשה מלא רעש של יפנים.