• Day 14

Slurpie wil wel maar wij niet.

July 15, 2022 in Germany ⋅ ⛅ 21 °C

Tsja, daar zijn we dan in Duitsland, we hebben besloten om de bergen achter ons te laten, het campertje heeft ons nooit in de steek gelaten, alleen, in Slovenië, was het bijna elke weg raak, helling 13 % , en in zijn 1 of 2 omhoog, of in zijn drie over de snelweg ( 40 km per uur. ) Op een zeker moment is dit niet meer lekker rijden, ondanks dat Slurpie gewoon doorging.
    We hebben Slovenië dus verlaten, en Oostenrijk ook.
    Nog wel even een dingetje, de rivieren in Slovenië , hiervan staan er behoorlijk veel droog, hier schrokken wij wel van.....
    Ok, Duitsland dus, Seehamersee, morgen en overmorgen is hier het dorffest, dat wordt knallen.
    Eerst bij een café in de garten bier gedronken wat naast een zesmanskerk ligt, daarna aan het meer bij een ander cafe een drankje doen.
    Morgen gaan we naar Neurenberg, al weet je dat bij ons nooit. Oja, vergeet nooit het dopje van de Maggie goed dicht te doen onderweg. Ruikt niet zo lekker in je campertje.