Galle

December 11, 2016 in Sri Lanka ⋅ 🌙 18 °C

Deze morgend rijden we weer met onze zelfmoordscooterkes richting Galle. Hier bevind zich een gezellig dorpje omringt door grote burcht-muren, fort Galle. Leuke fijne souvenirswinkeltjes en snuisterijen maar het is echt te warm om te blijven rondkuieren. We rijden dan maar naar jungle beach! Een heel mooi strandje in een baaike. Echter is het zondag en het zat er dan ook overvol sri lankaanse families... de sfeer van een idyllische postkaart was dan ook ver zoek en we zijn dan maar doorgereden naar unawatuna beach want Lexi viel ver van haare sus. Plonske gedaan in de oceaan, gegeten en wat verder gereden naar habaraduwa. Hier zou een turtlefarm moeten zijn maar het ziet er maar zeer "vervallen" uit en heeft zen glorietijd wel gehad. We beslissen dan maar om wat over het strand te kuieren terwijl de zon ondergaat. Het horen van de golven die breken en het zien van een vuurbol die stilaan wegzakt, we gaan het zeker missen! In onze guesthouse plonsen we nog in ons zwembad en brengen savonds de scooters terug. Morgen is het helaas onze laatste dag... :( Het zal lui lekker niks doen zijn aan het strand want we vertrekken pas om twee uur snachts! Slaap lekker.Read more