On the road again

September 14, 2015 in the United States ⋅ ☀️ 32 °C

First stop: Hoover Dam! We willen geen 10$ betalen en parkeren daarom achter de dam. Het klinkt een beetje raar om te zeggen, maar vanuit deze hoek is de dam is toch niet zó groot en indrukwekkend als we hadden verwacht.. Hmm, misschien hadden we toch de $10 moeten betalen om de voorkant te zien?

Nouja, doen we volgende keer wel, want we moeten door! Niemandsland in. Bijzonder hoe snel je na Las Vegas in volslagen uitgestorven gebied bent. We zijn gewaarschuwd dat onze tank vol moet zijn, en dat is maar goed want we rijden miles en miles en zien helemaal niets en niemand. Als Amargosa Valley aangegeven staat (hier ligt ons hotel) is het al half vijf. Te laat om nog verantwoord Death Valley in te rijden, dus dat bewaren we voor morgen.

Ons hotel is een beetje vreemd, maar wel leuk! Een hotel/casino dat zijn beste tijd wel heeft gehad, een kruising tussen een western saloon en rokerig casino uit de jaren '70.
    Ons maakt het niet uit, wij zijn blij, op-de-bedden-springen blij 😁. We maken buiten topfoto's tegen de ondergaande zon, winnen 0,20$ met blackjack, skippen dinner (nog steeds geen honger na de Bellagio brunch!) en doen voor het eerst onze financiële administratie (onder het genot van een flesje wijn, yum!). 👍