Satellite
Show on map

City tour Colombo

March 9, 2017 in Sri Lanka ⋅ ⛅ 27 °C

Na een ontbijtje van 'mama', onze super lieve gastvrouw van het hostel, heb ik Roos gelijk ondergedompeld in het reizen ;) We gingen met de lokale bus naar het centrum van Colombo. Volle bus met een heerlijk muziekje.

We hebben op het station treintickets gekocht omdat we morgen naar Sigiriya gaan. Daarna hebben we door de markt gelopen, in een groot park gechilt, een tempel bezocht en nog wat rond gewandeld (totaal wel 9 km lopen vandaag). Na een paar uur in de stad waren we helemaal gaar van de drukte dus gingen we weer lekker naar het hostel aan het strand, 10 km ten zuiden van Colombo. Daar genoten van een prachtige zonsondergang!!

S'avonds gingen we eten in een lokaal vegetarisch restaurantje, waar roos de echte vuurdoop had! Lokaal eten, zonder bestek, dus met je handen, in een TL-verlichte kantine met knetterende muziek op de achtergrond ;)

Alinda Smeets

Wat leuk zo herkenbaar!! Ij maakte exact dezelfde foto nog geen 2 maand geleden van de gekleurde huisjes en ook die in het park! ENJOY LADIES!!

Iris Kopp

Ja wat grappig!! Dankjewel mop