Bella Ella

March 14, 2017 in Sri Lanka ⋅ ☁️ 21 °C

Schattig plaatsje op 1000 m boven zeeniveau, omringd door bergen en theeplantages. Nog nooit zoveel toeristen bij elkaar gezien. En aan guesthouses geen gebrek. Net als restaurantjes en koffietentjes met goede koffie. Toch is er een chille sfeer. We blijven ons verwonderen over de vriendelijke mensen. Zo behulpzaam en altijd een glimlach. Fijn is dat.

Vanochtend heb ik roos een yogalesje gegeven. Op onze patio, met uitzicht op het bos. Frisse lucht en een warm ochtendzonnetje. Heerlijk. Na de lange treinrit van gister konden onze stijve spieren wel wat yoga gebruiken.
    Daarna een stevig ontbijt bij de curd shop. Verse kwark met fruit en cornflakes, nomnomnom. Nadat we onszelf weer hadden voorzien van energie, huurden we een scooter. Bergafwaarts richting de waterval hadden we super mooi uitzicht. Bij de waterval hebben we lekker gechilt. Vervolgens nog wat verder rondgereden, maar ons uitzicht werd helaas ontnomen door wolken. We reden op een gegeven moment dwars door de wolk in de mist. Toen zijn we maar gaan eten. Een verse kokosnoot en groenten tempura. Alsof dat nog niet genoeg was, bestelden we daarna een bananen chocolade pannenkoek. De mensen naast ons brachten ons op dit idee en we konden de verleiding niet weerstaan ;)
    We zaten nog niet in het café of het barstte los. Heel veel regen en af en toe een donderslag. Sindsdien is het niet meer gestopt met regenen. Dus nu liggen we in ons guesthouse op bed.