Latvia
Garoze

Pittig dagje

July 2, 2022 in Latvia ⋅ ⛅ 23 °C

Vandaag was pittig. Tijdens het inpakken vanmorgen kreeg ik migraine. Else ging rijden, maar de felle zon en hobbelige wegen deden mij geen goed. Met een koud waterflesje van een tankstation op mijn hoofd en flink wat paracetamol trok het gelukkig weg. Dolly had het ook zwaar in de warmte. We konden smiddags leuk meedoen met de aktie in Marijampole en dankzij de regen koelde het wat af. Toen we weg reden ontdekte Else dat haar portemonnee met rijbewijs weg was. We zijn teruggegaan naar het laatste tankstation om te zoeken, maar uiteindelijk besloten we terug te gaan naar Marijampole om aangifte te doen bij de politie zodat zij met de aangifte verder kon rijden. Google stuurde ons eerst nog naar de gevangenis!🤣
      Na 2 uur wachten (bij een restaurant) kon de aangifte gedaan worden en konden we weer door. Het laatste stuk door het platteland van Polen was prachtig met de ondergaande zon en regenbogen. We kregen weer een uur terug dus rond 21:30 waren we op de camping waar verschillende andere teams ons opwachtten en een plekje voor ons geregeld hadden. Het is hier gezellig druk, maar ik duik mijn bed in!

Garoze