Ondrej Demjan

Joined September 2018Living in: Brno, Czechia
  • Day53

Arco

October 28, 2019 in Italy ⋅ ⛅ 14 °C

Poslední zastávka našeho výletu je u Lago di Garda. Potkáváme se tu s Honzou který přijel ve fungl nové nevybavené dodávce. Arco je kvůli svátkům doslova obležené Čechama, ale Honza má tip na perfektní novou oblast u Cenigy. Je to malý poklad a my jsme si tam vylezli několik super cest. Večer zakončíme v pizzerii Moderna, která je pořád stejně roztomilá. Další den už počasí nepřeje a tak blomcáme po arcu a po obchodech, kde jsme si nakonec nekoupili nic.
    Další noc jsme se rozhodli vyjet směrem k Monte Baldo do kopců, ranní mlha a vlhkost je už jen na sjezd na kole. Udeřil na nás podzim, hurá domů.

• Day49

Bassano del Grappa

October 24, 2019 in Italy ⋅ ⛅ 16 °C

Konečně se dostáváme do slavné mekky paraglidingu, do Bazána. Společnost nám dělá celý výlet ElSpeeda s Tadem v čele a posádka z Brna. Počasí nám přeje, je krásně teplo a lítá se. Jednou jdeme pěšky, výlet autem nahoru až na Monte Grappa, poklidné podzimní poletování, dvakrát pizza i s výběrem dezertů, boží pistáciova zmrzlina přímo na náměstí v Bassanu, Michala pokousala liška a stal se z něj liškodlak.Read more

• Day46

Sospel

October 21, 2019 in France ⋅ ⛅ 16 °C

Po cestě se stavujeme na výlet do Nice, koupel v moři (na sílu), procházka po historickém centru se skvělou zmrzlinou. Po neklidné noci strávené v centru Nice radši opouštíme civilizaci. Počasí se trochu umoudří tak se Ondřej vrhá na místní traily. Sospel je roztomilá vesnice s rozeklatýma uličkama, trochu temná a ošoupaná, ale žije to tam. Luxusní spaní přímo u bunkru na startovačce, na kopci uprostřed ničeho nás poprvé kontroluje policie, naše spaní jim nevadí, popřejí nám dobrou noc, asi budeme v bezpečí :-)
    Ráno začíná brigáda při odstraňování starého koberce na startu, místní lítání máme odpracováno, škoda že ani na ten slet to v uragánu nevypadá. Tak asi pojedeme radši do Bassana...

• Day45

Gorges de Loup

October 20, 2019 in France ⋅ ⛅ 15 °C

Tak už to přišlo i na nás, spravedlnost existuje, konečně máme pořádně hnusně. Projíždíme malebné údolí Gorge de Loup, občas vyleze z mlhy majestátní vodopád. S deštníkem procházíme nejnaparfemovanejsi městečko na světě, Gourdon, ale po deseti minutách se s úplně mokryma nohama vracíme zpátky do auta, ještě že už umíme péct ty jablečné koláče a máme tak alespoň nějakou útěchu. Výlet podél aquaduktu s milionem tunelu, návštěva předražené čokoládovny a kandovny ovoce. Asi radši pojedeme k moři...Read more

• Day41

Verdon

October 16, 2019 in France ⋅ ⛅ 14 °C

Úchvatný kaňon verdonu, vzdušné lezení přímo nad kaňonem kam je třeba slanit. Přijíždí na návštěvu Patrik s ženskou, kteří tu i přespí. Válící se mlhy, obří orli lítající bez mávnutí křídel těsně nad hlavou nad celým kaňonem a kanonáda z nedalekého vojenského prostoru dodávají hutnou atmosféru.
    Jeden den se rozdělujeme a Ondřej vyrazí na kolo kolem Verdonu a Kačka jde na výlet po dně kaňonu sérii tunelů.

• Day40

Saint Michael a okolí

October 15, 2019 in France ⋅ 🌧 15 °C

Objizdime menší vesnice: Mane, Saint Michele, Reillane. Pravý francouzský venkov-nic honosného, kamenné domy a úzké ulice. Kačka je obdivuje při pěším výletu, Ondřej se pachtí na kole po trailech.
    Obdivujeme levandulové pole okolo Prieure de Carluc a pajtlujeme dýně (který nám byl čert dlužen).

• Day36

Orpierre

October 11, 2019 in France ⋅ ☀️ 16 °C

Vesnice ze všech nejhezčích je Orpierre. Příjemný náměstíčko s dědkama co hrajou petangue, kamenný uličky a průchody. A nad vesnicí parádní lezení po skalách co se tyčí na všechny strany.
    Přijel za náma i Patrik a naškubali jsme pytel jablek.