Satellite
Show on map
  • Day 29

    Danggscheen … :-*

    August 31, 2020 in Switzerland ⋅ 🌧 15 °C

    ❤️❤️❤️ … e ganz grosses Danggscheen
    - an my Frau Monika, wo mich unterstützt het dä langjährigi Velotoure-Wunsch z realisiere… 😘😘😘💋
    - an alli wo mich real und/oder virtuell beglaitet händ
    - an alli myni Gastgäberinne und Gastgäber wo mir Unterschlupf gwährt händ, mit mir Zyt verbrocht händ und mir ihri Lieblingsort zaigt händ
    - au allne Mensche wo ich unterwägs begegnet bi - viellycht gits jo s aint oder anderi Wiederseh
    Es isch fyr mich e spannendi Useforderig gsy - han ich alles derby - find ich jede Daag my Wäg und e Schloofstell - schaff ich die grosse Hügel - macht s Wätter mit - hebt my Motivation yber so vieli Wuche aane?
    Jo, wie du mitverfolge hesch könne, het alles passt - nach vielne Kilometer, interessante Begegnige und wunderscheene Gegende bin ich danggbar, xund und unfallfrey wieder dehei by mym Schatz … 😎

    So! Und jetzt isch Schluss - jetzt muesch du wieder sälber fyr Unterhaltig sorge … 😜👋🙋‍♂️🥳🙃

    Mit pedalende Fiessli griesst dich, Muhmi … 😃🍀🙋‍♂️

    ----------
    Velo-Tourestatistik:
    ↔ 1'056km
    ↑ 11'230m
    ↓ 11'230m
    h 82:00
    Ø 12.9km/h
    ----------
    Ø 50.3km / Daag
    Ø 03:54h / Daag im Sattel
    Ø ↑ 535m / Daag
    ----------
    29 Daag unterwägs
    21 Velofahrdaag
    3 ÖV-Fahrdaag (Landquart nach Crestasee, Rhyschlucht und Brambrüesch)
    2 Autofahrdaag (Brig-Simplon-Verbania und Vevey-Chaplin‘s World)
    3 Wellness-Daag (Bad Zurzach)
    Read more