July - August 2020

Thuis

August 14 in the Netherlands ⋅ ☁️ 28 °C

Wij zijn weer veilig thuis gekomen. Vandaag iets langer dan 4,5 uurtjes over gedaan vanuit Metz door de enige file van deze vakantie. Dus niks te klagen! Nu verder genieten van het weer hier in Nederland.Read more

Metz Centrum (1)

August 13 in France ⋅ ⛅ 29 °C

Vandaag het centrum van Metz bezocht. Wat een mooie gebouwen staan daar! Een croque Madame en croque Monsieur bij de lunch en een spelletje 'Clever' bij het hotel met een lekker 0,0 biertje.
    *Vervolg volgend bericht*Read more

Metz

August 12 in France ⋅ 🌙 25 °C

Vandaag een flink stuk richting huis gereden, inmiddels in een hotel in Metz. We blijven hier nog 2 nachtjes slapen en rijden dus vrijdag terug naar Nederland!

Avignon

August 11 in France ⋅ 🌙 28 °C

Onze laatste dag hier op de camping hebben we besteed aan het bezoeken van de stad Avignon op 45 min rijden bij ons vandaan! Avignon is een grote, mooie en drukke stad. Mondkapje was daarom helaas ook de realiteit.. al zagen we dat heel veel Fransen hier helemaal niet mee bezig waren.. Morgen rijden we weer een stuk richting huis, maar gunnen we onszelf nog 2 nachten wat luxe door in een hotel in Metz te overnachten.Read more

Rondje Camargue

August 10 in France ⋅ ☁️ 25 °C

Vandaag zijn we de auto ingestapt en hebben we weer een stukje Camargue gezien! Natuurlijk ook vele vogels gezien, vooral bijzonder op de foto's te zien de bijeneter en de waarschijnlijk in Marokko geringde Audouins meeuw. Deze meeuw is zeldzaam in de omgeving en ook een nieuwe soort voor op de lijst, waar we uiteraard weer erg blij mee zijn, waarneming van de vakantie!!Read more

Zondag chilldag

August 9 in France ⋅ ☁️ 24 °C

Vanmorgen zijn we naar het marktje geweest, croissantjes en meloen gehaald voor tussen de middag. Daarna hebben we heel de dag lekker niks gedaan en alleen aan het zwembad gelegen! Vanavond ook geen zin om te koken, maar een lekker pizzaatje gegeten!Read more

Nîmes

August 8 in France ⋅ ☀️ 29 °C

Vandaag een dagje naar Nîmes geweest, daarna afgekoeld in het zwembad want het is nog steeds erg warm!

Dagje strand

August 7 in France ⋅ 🌙 23 °C

Vandaag een dagje naar het strand geweest. De dag begon warm en zonnig maar uit het niets kwam een vreemde mist opzetten vanuit de zee, de temperatuur daalde een stuk. Daarna nog even heerlijk gegeten in het stadje en daarna weer terug naar de camping gereden.Read more

Verhuisd

August 5 in France ⋅ 🌙 23 °C

Vanmorgen voordat we naar ons nieuwe plekkie verhuisde nog over de markt in Die gelopen. Daarna in de auto gestapt om vervolgens 2 uurtjes te rijden naar onze nieuwe campingplek. Dit ging niet geheel zonder problemen, want zodra we onze tomtom aan wilde sluiten op de 12V in de auto, werkte deze niet.. Uiteindelijk op de camping aangekomen, bleek ook de koelbox niet meer te werken.. Maar met dank aan een videoconsult van MARCEL PIEPERS is alles uiteindelijk weer gefixt! Nogmaals, een spontane dankjewel via deze weg!Read more